FANDOM

Zewnętrzne Krainy
Outlands Photos
Lokalizacja
Mieszkańcy Legendarne Bestie (dawniej)
Lavertus (dawniej)
Tormak (dawniej)
Pełzacze
Punkty orientacyjne Baza Lavertusa
Jaskinia Skorpionów
Kanion Pająka

Zewnętrzne Krainy są obszarami poza Chimą.

Historia

Setki lat temu Legendarne Bestie wyruszyły do Zewnętrznych Krain w poszukiwaniu miejsca, w którym mogłyby pozostać blisko natury w swej pierwotnej postaci.

Krajobraz

Z daleka Zewnętrzne Krainy wyglądają jak dżungla owiana gęstą mgłą, w której bezszelestnie przemykają tajemnicze, budzące grozę cienie. Zewsząd słychać przedziwne odgłosy i szepty niesione przez mgłę, którą od czasu do czasu przecinają sylwetki nieznanych stworzeń.

Ta tajemnicza kraina rozciąga się na nieznanych rubieżach świata Chimy. Prowadzące do niej kręte ścieżki giną w zamglonej gęstwinie. Nawet najodważniejsi wojownicy boją się zapuszczać na te dzikie tereny. Dlatego Zewnętrzne Krainy do dziś pozostają pełne sekretów i niebezpieczeństw.

Ci, którzy zawędrowali w pobliże granicy Zewnętrznych Krain i zdołali powrócić, opowiadali o skrytej w mroku puszczy pełnej trujących jezior i niezwykle niebezpiecznych, mięsożernych roślinach czyhających na niczego niepodejrzewające ofiary.

Mieszkańcy

Laval and Rogon vs Predator Plants Art

Laval i Rogon walczą z mięsożernymi roślinami

Zewnętrzne Krainy zamieszkują mięsożerne rośliny. Nie zawsze były one drapieżnikami. Stały się nimi na drodze ewolucji, gdy ich korzenie wchłaniały Chi z podziemnych źródeł. Nasycając się przez lata tajemniczą energią, rośliny zaczęły przeobrażać się, podobnie jak zwierzęta, które wypiły Chi z wód tryskających z Góry Cavora. Niestety, wchłonięta ilość Chi była zbyt mała, by rośliny przeistoczyły się w istoty z wyższym poziomem świadomości. Jednak roślin tych nie należy lekceważyć, gdyż są one bardzo groźnymi łowcami. Ich korzenie mają zdolność poruszania się, a liście i gałęzie atakują i chwytają swoje ofiary.

Jednak to nie mięsożerne rośliny były najsłynniejszymi mieszkańcami Zewnętrznych Krain, lecz potężne Legendarne Bestie, które wróciły jednak do Chimy podczas konfliktu z Pełzaczami.

Zewnętrzne Krainy są zamieszkane również przez Pełzacze. Został tu też wygnany Lew Lavertus. Po zniszczeniu Artefaktu uciekł tu dawny lider Tygrysiej Straży Tormak.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki