FANDOM

Wyprawa Do Krain Zewnętrznych to pierwszy odcinek 2 sezonu serialu Legends Of Chima. Odcinek ten miał premierę 25 maja na polskim nickelodeon o godz. 8:45. Drużyna Lavala w której składzie są: Laval, Cragger, Eris, Gorzan, Rogon, Worriz, Razar i Bladvic. Przyjaciele wyruszają do Krain Zewnętrznych, by uratować Legendarne Bestie z pułapek Pełzaczy czyli plemion: Skorpionów, Pająków i Nietoperzy. Na początku odcinka, Lagravis opowiada naszym bohaterom Wielką Historię Chimy i przypomina ostatnie wydarzenia w Chimie. Następnie Crunket opowiada naszym bohaterom powstanie Pełzaczy, złapanie krokodylej pary królewskiej i ucieczkę z Krain Zewnętrznych. Laval dostaje od Lagravisa Królewską Tarczę, a Cragger dostaje od Crunket Zdzieracz Łusek . Potem, Skinnet przekazuje naszym bohaterom smrodobomby, które wykorzystuje Laval, podczas ucieczki przed ludożernymi roślinami z Krain Zewnętrznych. Nasi bohaterowie zostają potem zaatakowani przez Nietoperze, a Laval i Gorzan zostają potem uratowani przez Rogona , w jego Miotaczu Skał. Rogon ratuje wszystkich naszych bohaterów ponownie, gdy Nietoperze zapędzają Drużynę Lavala w ślepą uliczkę. Opowiada potem Lavalowi, że skręcił obok małego domku, który jak okazuje się Bazą Lavertusa! Spotykają tam Lavertusa , jedynego wygnanego lwa. Lavertus daje wszystkim bohaterom nowe zbroje i pobyt w swojej bazie, dopóki nie wykonują swojej misji. Jak się okazuje, Lavertus znał wcześniej Legendarną Bestię Krokodyla! Karmił go babeczkami, rozmawiał z nim i nazywał pieszczotliwie Krokciem. Na końcu odcinka, Lavertus otwiera tajemniczy pokój, w którym znajduje się mnóstwo złotych Chi!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki