FANDOM

"Wilki walczą jako jedność i tak samo myślą. Gdy działamy razem, możemy osiągnąć wszystko."
— Worriz, Początek: Przewodnik po Chimie
Wolf Symbol.PNG
Worriz
Wolf Symbol.PNG
Worriz.PNG
Wilk
Przynależność Plemię Wilków
Rada Starszych
Drużyna Lavala
Ranga/Zawód Lider
Broń Miecz
Speedor Huntor
Status Żywy
Lokalizacja Góra Cavora

Worriz jest liderem Plemienia Wilków.

Biografia

Worriz Poster.PNG

Worriz

Wilki wyznaczyły Worriza jako negocjatora, ponieważ uznano go za „najbardziej ujmującego”.

Zdolności i cechy

Jest bezwzględny, bezduszny i zdradziecki. Na swoje szczęście umie ukrywać swoją prawdziwą naturę na tyle długo, aby oszukać innych. Chociaż, w razie potrzeby, potrafi być nawet czarujący, jego uczucie wobec Windry nie jest udawane. Wśród bezlitosnych Wilków uchodzi za „męża stanu”, ale to określenie niewiele znaczy dla innych plemion. Podobnie jak inne Wilki, Worriz zawsze przedkłada dobro plemienia ponad własne bezpieczeństwo.

Ciekawostki

  • Worriz to jedyny Wilk, który kiedyś bał się używać Ognistego CHI, ponieważ obawiał się, że nie będzie w stanie kontrolować jego mocy.
  • Potrafi udawać głos Lavala.

Informacje o minifigurce

Worriz w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 66474 Super Pack, 70009 Pojazd bojowy Worriza, 70011 Zamek orła, 70127 Wilk, 70145 Lodowa machina Maula, 70147 Lodowa forteca Sir Fangara, 70149 Ogniste ostrza, 850609 Brelok Worriz, 5003838 Legend Beasts Collection i LOC 391404 Worriz.

Worriz w formie figurki akcji pojawił się w zestawach: 66500 Chi Hyper Cragger i 70204 Chi Worriz.

Pojawienia

Worriz Art.jpg

Worriz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki