FANDOM

Wolf Symbol
Wonald
Wolf Symbol
Wonald
Wilk
Przynależność Plemię Wilków
Status Żywy

Wonald jest członkiem Plemienia Wilków.

Biografia

Hundred Year Moon Wonald

Wonald podczas pełni Księżyca Stulecia

Wonald był obecny, kiedy Worriz rozmawiał z Lavalem i Eris o Księżycu Stulecia. Następnie pojechał ostrzec Plemię Kruków o zagrożeniu ze strony Wilków w trakcie nadchodzącej pełni. Dwa dni później nastąpiła pełnia i wszystkie Wilki, w tym Wonald, straciły nad sobą kontrolę. Ruszył pod Wieczną Skałę, gdzie spotkał G'Loonę i zaczął zjadać jej banany. G'Loona wykorzystała jego zachowanie, by się uwolnić i wrócić do Matecznej Puszczy. W swoim domu G'Loona, wraz z Lavalem, Eris i Skinnetem, zaczęli go dokarmiać. Kiedy po zjedzeniu wszystkiego zaczął pożerać ścianę domu, Skinnet wystraszył się i wydzielił zapach, który oszołomił Wonalda. Obudził się w momencie wschodu słońca, dzięki czemu odzyskał panowanie nad sobą.

Zdolności i cechy

Wonald jest trochę nietypowym Wilkiem. Zamiast wyć do księżyca woli wygrzewać się na skąpanej w słonecznym blasku polanie. Zamiast szczerzyć kły i warczeć na każdego, kto tylko zbliży się do obozu, Wonald idzie witać gości, gotów się nawet zaprzyjaźnić. Różni się nawet w kwestii posiłku - zamiast mięsa woli owoce i warzywa.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki