FANDOM

Wolf Symbol
Wilczy Pojazd
Wolf Symbol
Set Pack Tracker
Pojazd
Twórca Plemię Wilków
Użytkownik(cy) Plemię Wilków
Status W użyciu

Wilczy Pojazd jest pojazdem Plemienia Wilków.

Cechy

To szybka, zwrotna i dobrze uzbrojona machina bojowa. Jest niezgrabna, ale posiada dużą moc. Doskonale spisuje się w trudnym terenie. Dzięki ogromnym kołom i mocnemu silnikowi pojazd potrafi doskonale poruszać się w każdym terenie. Jest niezwykle wytrzymały, a zębate koła i ostre krawędzie wycinają drogę w dżungli Koła zapewniają również stabilność nawet w najbardziej nierównym terenie. Jeśli kierowca nie ma ochoty omijać mniejszych przeszkód, zawsze może je staranować. A gdy mimo wszystko pojazd utknie w pułapce, wydostanie się z tarapatów za pomocą wyciągarki. Dwa dopalacze po bokach nie tylko gwarantują duże przyspieszenie, ale też świetnie wyglądają i sprawiają, że pojazd ryczy niczym Wilk. Potężne działo umocowane na szczycie pojazdu ma duży zasięg i szerokie pole rażenia. Ruchoma "wilcza paszcza" na przodzie doskonale nadaje się do przewożenia ładunków, jak i do łapania uciekinierów. Stalowe tarcze stanowią osłonę chroniącą kierowcę przed wrogimi pociskami. Oprócz kierowcy i strzelca, pojazd może dodatkowo pomieścić kilku wojowników na małej platformie tuż za kokpitem. Można nią przewozić mały oddział wojowników lub przeprowadzać błyskawiczne akcje pościgowe. Pojazd często wykorzystywany jest także do poszukiwania niedobitków na polu bitwy.

Informacje o zestawie

Wilczy Pojazd pojawił się w zestawie 70004 Wilczy pojazd Wakza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki