FANDOM

Uprzęże Ognistych Skrzydeł
Fire Wing Harness
Obiekt
Użytkownik(cy) Plemię Feniksów
Drużyna Lavala
Funkcja(e) Rozpoczynanie Wielkiej Iluminacji

Uprzęże Ognistych Skrzydeł były ośmioma potężnymi artefaktami pozwalającymi uwolnić moc Wielkiej Iluminacji.

Historia

Kiedy ataki Łowców niszczyły Chimę, ośmiu władców Feniksów użyło Uprzęży Ognistych Skrzydeł, by uruchomić Wielką Iluminację, która przywróciła światu jego naturalną formę i uwięziła Łowców. Użytkownicy uprzęży powrócili do Słońca, a one same zostały pogrzebane w ruinach starożytnych miast Feniksów. Ich lokalizację wskazywał artefakt umieszczony w Świątyni Feniksa i strzeżony przez Feniksy.

Artifact

Artefakt

Dziesięć tysięcy lat później, kiedy Łowcy zostali przebudzeni i rozpoczęli kolejny atak na Chimę, Sir Fangar zmusił Tormaka do wyniesienia artefaktu poza teren Feniksów. Tym samym uruchomił zabezpieczenie artefaktu, który na moment zmienił się w sztuczne słońce i zapalił wszystkich wokół, niszcząc się samemu i paląc futro Tormaka. Choć artefakt uległ zniszczeniu wypalił ślad na duszy Tormaka, a jego energia wypełniła ciało Tygrysa. Od tej pory zaczęła się ujawniać w nieregularnych wybuchach, podczas których nad Tormakiem pojawią się widmo patrona emitujące mapę Ognistych Skrzydeł.

Laval Team with Fire Wings

Drużyna Lavala w uprzężach

Widząc tajemnicze rozbłyski Laval, Lavertus, Li'Ella, Eris i Cragger ruszyli do Zewnętrznych Krain, gdzie znaleźli Tormaka i przerysowali mapę wyświetlaną przez jego moc. Następnie razem z Tygrysem ruszyli na poszukiwania uprzęży. Unikając pułapek i próbując myśleć jak Feniksy udało im się znaleźć wszystkie osiem uprzęży, kolejno wśród Kamieni Szponów, na Spiralnej Górze, na Kamiennym Moście, na bagnach, w Kruczych Fortach, w Matecznej Puszczy, w Kamieniołomie Nosorożców i przy Wiecznej Skale. Wtedy Laval, Eris i Cragger wezwali Gorzana, Worriza, Razara, Rogona i Bladvica pod Wieczną Skałę i wyjaśnili im swój plan. Mimo początkowej niechęci w końcu się zgodzili i założyli uprzęże, a następnie cała ósemka wyruszyła w stronę Góry Cavora. Po pokonaniu próbujących ich zatrzymać Sępów, bohaterowie wlecieli do wnętrza latającej góry i rozpoczęli Wielką Iluminację. Gdy Chima została uzdrowiona, Uprzęże Ognistych Skrzydeł zniknęły razem z Miastem Feniksa i Ognistym Chi, ponieważ nie były już dłużej potrzebne.

Informacje o zestawie

Uprzęże Ognistych Skrzydeł pojawiły się w zestawach: 70220 Motocykl Strainora, 70222 Pojazd Tormaka, 70223 Niszczyciel Icebite'a, 70224 Lotny oddział Tigera, 70225 Machina Bladvica, 70226 Lodowa forteca plemienia mamutów i 70227 Ucieczka króla Crominusa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki