FANDOM

Tygrysia Straż
Tiger Art
Grupa
Siedziba/Baza Miasto Feniksa (dawniej)
Lider(zy) Tormak
Tazar (zastępca)
Status Aktywna
Sojusznicy Plemię Feniksów
Plemiona Chimy
Wrogowie Lodowi Łowcy (dawniej)

Tygrysia Straż jest grupą złożoną z różnych plemion Wielkich Kotów pełniącą funkcję straży pałacowej Plemienia Feniksów.

Historia

Wielkie Koty wyewoluowały z czworonożnych zwierząt w dwunożne istoty w nieznanych okolicznościach i utworzyły różne plemiona w zależności od gatunku. Wiele wieków później, w wyniku bitw z Łowcami, część z ich plemion została zniszczona. Pozostałe zostały ocalone przez Feniksy. W wyrazie wdzięczności od tamtej pory służą jako gwardia pałacowa w Mieście Feniksa.

Znani członkowie

Straż składa się głównie z Tygrysów (w tym Trakkara). Mimo to, są w niej również Lamparty (w tym Lundor) i Gepardy oraz jedna Lwica - Li'Ella. Od początku jej istnienia strażą dowodzi Tormak, a Tazar służy jako jego zastępca.

Cechy

Koty potrafią walczyć równie zażarcie jak Łowcy, ale Feniksy nauczyły je kontrolowania instynktów i szukania wiedzy zamiast konfliktu.

Jako mieszkańcy Góry Cavora Wielkie Koty nie starzeją się i są nieśmiertelne. Jeśli któryś pozostanie na długo na powierzchni Chimy zacznie się starzeć normalnie.

Ciekawostki

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki