FANDOM

Chima Map

Starożytna mapa królestwa Chima! jest krótkim artykułem poświęconym krainie Chima. Ukazał się w internetowych informacjach klubowych Magazynu LEGO Club w maju 2013 roku.

Odkrycie! Starożytna mapa królestwa Chima!

Klub LEGO® odkrył zagubioną dotychczas mapę Chimy z zaznaczonymi siedzibami Lwów, Krokodyli, Orłów i wielu innych plemion. Ta starożytna mapa, dzieło najlepszych zwierzęcych kartografów, podaje położenie wielu słynnych miejsc. Ale w bujnej puszczy i dzikich ostępach Chimy kryje się wiele więcej miejsc, które warto odkryć!

Góra Cavora!

Góra Cavora to źródło tajemniczego, potężnego CHI, a zatem najważniejszy punkt w całym królestwie!

Świątynia Lwów!

Pełna przepychu siedziba plemienia Lwów jest wbudowana w podnóże góry Cavora, dzięki czemu Lwy mogą zbierać bezcenne CHI i rozdzielać je sprawiedliwie wśród zwierzęcych plemion. Krokodyle uważają, że to trochę zbyt wygodne dla Lwów… kto im właściwie przyznał to stanowisko?

Wielka Arena Chimy!

Wykonana z użyciem kul złotego CHI ogromna arena, gdzie odbywają się wyścigi Speedorów, pojedynki i inne zawody turnieju CHI — przynajmniej te oficjalne!

Królewski trakt!

Najbardziej ruchliwa droga w Chimie. Wszystkie ścieżki prowadzą do bramy Wielkiej Areny. W dzień święta Chi wszystkie zwierzęce plemiona zbierają się w tym miejscu, a przywódcy plemion muszą się natrudzić, aby powstrzymać kłótnie swoich wojowników!

Mateczna puszcza!

To tutaj plemię Goryli wyluzowuje się w poszukiwaniu „wielkiej słodyczy”. Być może jest to najpotężniejsze plemię w całym królestwie, ale jak dotąd ani Lwom, ani Orłom nie udało się ich przekonać, że warto skończyć z całym tym luzem!

Bagna!

Jeśli zniesiesz woń bagiennych wyziewów, znajdziesz tu plemię Krokodyli w na wpół zanurzonym forcie. Być może usłyszysz, jak Krokodyle biadolą, jak wszystko jest niesprawiedliwie urządzone, i jak planują swe ostateczne zwycięstwo.

Orla wieża!

Siedziba plemienia Orłów leży na niedostępnej wieży skalnej — to dzięki temu Orły mają tak niezwykły światopogląd. Członkowie plemienia Orłów są bardziej rozważni i ostrożni od swoich przyjaciół Lwów i uważają się za filozofów. To znaczy, że muszą udawać, iż kłótnie nie bawią ich tak bardzo, jak innych!

Wieczna Skała i Spiralna Góra

To dwa przykłady niesamowitych zjawisk naturalnych w świecie Chimy, a także miejsca, gdzie młodzież Chimy organizuje nielegalne pojedynki i wyścigi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki