FANDOM

"Oto obudziłem się po tysiącu długich lat snu bez snów tylko, by odkryć, że jestem bardziej bezsilny niż kiedykolwiek."
— Sir Fangar, Sny o ogniu
Ice Hunters Symbol
Sir Fangar
Ice Hunters Symbol
Cured Sir Fangar
Tygrys Szablozębny
Przynależność Plemię Tygrysów Szablozębnych
Ranga/Zawód Lider
Broń Glacior
Status Żywy

Sir Fangar (w serialu Lord Fangar) jest przywódcą Plemienia Tygrysów Szablozębnych oraz Lodowych Łowców.

Biografia

Sir Fangar

Sir Fangar po pierwszej Wielkiej Iluminacji

Ponad tysiąc lat temu Sir Fangar był uczniem Feniksów, ale pewnego dnia odwrócił się od nich i wykorzystał całą przekazaną mu wiedzę, aby podbić Chimę. On i jego poplecznicy sprzeciwili się próbie wyedukowania ich plemion i rzucili się w wir walki z Feniksami. Dzięki potędze Wielkiej Iluminacji Feniksom udało się odeprzeć Lodowych Łowców i zamrozić ich.

Kiedy Scorm został pokonany, z wściekłości wrzucił podarowaną mu przez Lavala kulę Chi do mroźnej otchłani. Zbudziło to Fangara, który przywrócił do życia pozostałych Łowców, dzięki kulom Chi rzuconym w przepaść przez Skorpiony.

Podczas drugiej Wielkiej Iluminacji Fangar i jego łowcy zostali uzdrowieni.

Zdolności i cechy

Chi Sir Fangar

Sir Fangar używa Chi

Sir Fangar był przebiegłym, groźnym i nieprzewidywalnym przywódcą Lodowych Łowców. Zamierzał podbić Chimę, a następnie zmienić ją wedle własnego uznania. Sir Fangar był niezwykle agresywny i ciągle popędzał swoją armię, ale przez swoją zawziętość ponosił dotkliwe straty. Podbiwszy Chimę, chciał zamrozić po jednym przedstawicielu każdego plemienia - w tym Feniksów - tworząc z nich trofea do swojej „kolekcji”.

Bronie

Główną bronią Fangara jest Glacior. Podczas jazdy na swoim Speedorze najchętniej wybiera Fangzicle. Posiada również odziedziczony po przodkach Koldhak.

CGI Sir Fangar

Sir Fangar

Informacje o minifigurce

Sir Fangar w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 70143 Machina Sir Fangara, 70147 Lodowa forteca Sir Fangara, 70156 Walka ognia z lodem i 70224 Lotny oddział Tigera.

Sir Fangar w formie figurki akcji pojawił się w zestawie 70212 Chi Sir Fangar.

Uzdrowiony Sir Fangar w formie minifigurki pojawił się w zestawie 5004077 LEGO 4 Minifigures Boxed Gift Set.

Pojawienia

Sir Fangar Poster

Sir Fangar

Więcej z Fandomu

Losowa wiki