FANDOM

Scutter
Scutter
Skorpion
Przynależność Plemię Skorpionów
Broń Żądłomłot
Status Żywy
Lokalizacja Zewnętrzne Krainy

Scutter jest członkiem Plemienia Skorpionów.

Biografia

CGI Scutter

Scutter

Scutter był pierwotnie zwykłym Skorpionem zamieszkującym Wąwóz Przepaści Bez Dna. Pewnego dnia spadło tam Chi, które spowodowało ewolucję Skorpionów, Pająków i Nietoperzy. Złapały one Crominusa i Crunket i zabrały na powierzchnię, gdzie król Krokodyli pokazał im źródło życiodajnej energii, Górę Cavora. Królewska para próbowała uciec, ale udało się to tylko Crunket; Crominus został ponownie złapany. By ukraść więcej Chi Skorpiony, Pająki i Nietoperze zablokowały chimospady i uwięziły Legendarne Bestie.

Kiedy kontrolowany przez Skorpiony Legendarny Kruk przyniósł do Jaskini Skorpionów skradzione Lavertusowi Złote Chi, Scorm kazał Scrugowi i Scutterowi użyć go, by zbudować pomnik Skorpiona Wspaniałego. Chwilę później Scutter zauważył w jaskini Lavertusa, Lavala i Razara, przez co wywiązała się walka. Bohaterowie rozlali na Skorpiony złotą farbę, dzięki czemu Legendarny Kruk wyszedł spod ich wpływu i zaczął atakować pomalowane na złoto Skorpiony. Gdy bohaterowie uciekli, Scorm zauważył Speedor zostawiony w jaskini przez Razara i postanowił zrobić własne pojazdy wzorowane na znalezionym Speedorze. W tym celu kazał Scolderowi, Scutterowi i Scrugowi wezwać Pająki i Nietoperze.

Scrug i Scutter próbowali zdjąć pancerz Legendarnego Lwa, jednak nie powiodło im się. Wtedy Scorm zabrał ich do Scoldera, który pokazał im nowy Speedor.

Zdolności i cechy

Ten przerośnięty Skorpion tratujący wszystko na swojej drodze ma ogromne mięśnie, ale niewielki móżdżek. Jest największym spośród wszystkich Skorpionów. Jest niezwykle szybki i posiada wyjątkowo jadowity ogon. Scutter jest bezgranicznie oddany królowi Scormowi.

Bronie

Główną bronią Scuttera jest Żądłomłot.

Informacje o minifigurce

Scutter w formie minifigurki pojawił się w zestawie 70129 Pojazd Lavertusa.

Pojawienia

LOCO Scutter

Scutter w LEGO Legends of Chima Online

Więcej z Fandomu

Losowa wiki