FANDOM

Scrug
Scrug
Skorpion
Przynależność Plemię Skorpionów
Status Żywy
Lokalizacja Zewnętrzne Krainy

Scrug jest członkiem Plemienia Skorpionów.

Biografia

Scrug był pierwotnie zwykłym Skorpionem zamieszkującym Wąwóz Przepaści Bez Dna. Pewnego dnia spadło tam Chi, które spowodowało ewolucję Skorpionów, Pająków i Nietoperzy. Złapały one Crominusa i Crunket i zabrały na powierzchnię, gdzie król Krokodyli pokazał im źródło życiodajnej energii, Górę Cavora. Królewska para próbowała uciec, ale udało się to tylko Crunket; Crominus został ponownie złapany. By ukraść więcej Chi Skorpiony, Pająki i Nietoperze zablokowały chimospady i uwięziły Legendarne Bestie.

Kiedy kontrolowany przez Skorpiony Legendarny Kruk przyniósł do Jaskini Skorpionów skradzione Lavertusowi Złote Chi, Scorm kazał Scrugowi i Scutterowi użyć go, by zbudować pomnik Skorpiona Wspaniałego. Chwilę później Scutter zauważył w jaskini Lavertusa, Lavala i Razara, przez co wywiązała się walka. Bohaterowie rozlali na Skorpiony złotą farbę, dzięki czemu Legendarny Kruk wyszedł spod ich wpływu i zaczął atakować pomalowane na złoto Skorpiony. Gdy bohaterowie uciekli, Scorm zauważył Speedor zostawiony w jaskini przez Razara i postanowił zrobić własne pojazdy wzorowane na znalezionym Speedorze. W tym celu kazał Scolderowi, Scutterowi i Scrugowi wezwać Pająki i Nietoperze.

Scrug i Scutter próbowali zdjąć pancerz Legendarnego Lwa, jednak nie powiodło im się. Wtedy Scorm zabrał ich do Scoldera, który pokazał im nowy Speedor. Później Scrug i Scolder próbowali zrzucić Lavala ze Speedora, jednak ten przejechał pod ich złączonymi ogonami, a oni rozbili się.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki