FANDOM

Scolder
Scolder
Skorpion
Przynależność Plemię Skorpionów
Ranga/Zawód Generał
Broń Screptar
Speedor Nightstingor
Status Żywy
Lokalizacja Zewnętrzne Krainy

Scolder jest generałem Plemienia Skorpionów.

Biografia

Scolder Poster

Scolder

Scolder był pierwotnie zwykłym Skorpionem zamieszkującym Wąwóz Przepaści Bez Dna. Pewnego dnia spadło tam Chi, które spowodowało ewolucję Skorpionów, Pająków i Nietoperzy. Złapały one Crominusa i Crunket i zabrały na powierzchnię, gdzie król Krokodyli pokazał im źródło życiodajnej energii, Górę Cavora. Królewska para próbowała uciec, ale udało się to tylko Crunket; Crominus został ponownie złapany. By ukraść więcej Chi Skorpiony, Pająki i Nietoperze zablokowały chimospady i uwięziły Legendarne Bestie.

Kiedy kontrolowany przez Skorpiony Legendarny Kruk przyniósł do Jaskini Skorpionów skradzione Lavertusowi Złote Chi, Drużyna Lavala pojawiła się przed wejściem do jaskini i rozpoczęła walkę ze Skorpionami dowodzonymi przez Scoldera. Bitwa zakończyła się, gdy Lavertus, Laval i Razar wyjechali z jaskini i rozlali na Skorpiony złotą farbę, przez co Legendarny Kruk je zaatakował. Gdy Scolder wrócił do jaskini, Scorm zauważył Speedor zostawiony w jaskini przez Razara i postanowił zrobić własne pojazdy wzorowane na znalezionym Speedorze. W tym celu kazał Scolderowi, Scutterowi i Scrugowi wezwać Pająki i Nietoperze.

Scolder testował nowy Speedor i pokazał go Scormowi, Scrugowi oraz Scutterowi. Później Scrug i Scolder próbowali zrzucić Lavala ze Speedora, jednak ten przejechał pod ich złączonymi ogonami, a oni rozbili się.

Zdolności i cechy

CGI Scolder

Scolder

Skorpiony niezbyt cenią sobie inteligencję, ale Scolder jest nieco bystrzejszy od większości z nich. Dzięki temu cieszy się pozycją drugiego najważniejszego Skorpiona w plemieniu.

Bronie

Główną bronią Scoldera jest Screptar. Jedną z jego ulubionych broni jest Kijor.

Informacje o minifigurce

Scolder w formie minifigurki pojawił się w zestawie 70140 Pojedynek żądeł.

Pojawienia

LOCO Scolder

Scolder w LEGO Legends of Chima Online

Więcej z Fandomu

Losowa wiki