FANDOM

Reegull
Reegull
Orzeł/Kruk
Ranga/Zawód Alchemik
Status Żywy
Lokalizacja Krucze Forty

Reegull jest alchemikiem mieszkającym w Kruczych Fortach.

Biografia

Reegull jest hybrydą Orła i Kruka. Jego ojciec był Orłem, a matka Krukiem. Żadne plemię nie chciało przyjąć go do siebie. Przez wiele lat próbował zmienić swoje ciało, żeby się do nich upodobnić, ale nawet nie nauczył się latać. Dlatego postanowił upodobnić resztę zwierząt do siebie.

Reegull dał Crominusowi nasiona Ziela Perswazji, których ten użył później na Lavertusie.

Podczas konfliktu o Chi, Crooler przyszła do Reegulla, by znaleźć coś specjalnego dla Craggera. Reegull zaproponował jej Chi własnej roboty. Crooler przyprowadziła do niego Craggera. Po wypróbowaniu fałszywego Chi na Crugu, Cragger zdecydował wziąć je i rozdać pozostałym plemionom. Kiedy Cragger dowiedział się o skutkach ubocznych fałszywego Chi, wrócił do Reegulla. Ten wyjaśnił mu, że jego prawdziwym zamiarem jest przemiana wszystkich zwierząt w "Reegullaki", czyli ptaki takie jak on i wykonujące każdy jego rozkaz. Rozkazał Crugowi, by zaatakował Craggera, ale ten nie zrobił nic. Wtedy rozważył zmianę receptury. Jakiś czas później Cragger i Laval przyszli do niego i przyczepili do jego pleców kilka Gazowników. Rośliny unosiły go przez chwilę, aż wybuchły, a Reegull spadł.

LOCO Reegull

Reegull w LEGO Legends of Chima Online

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki