FANDOM

"Miło robić z tobą interesy."
— Razar, Początek: Przewodnik po Chimie
Raven Symbol.PNG
Razar
Raven Symbol.PNG
Razar Poster.PNG
Kruk
Przynależność Plemię Kruków
Drużyna Lavala
Broń Mściuma
Speedor Kleptor S1
Status Żywy
Lokalizacja Góra Cavora

Razar jest członkiem Plemienia Kruków.

Biografia

Jego rodzice sprzedali go siedemnaście razy. Za każdym razem wykradali go z powrotem, żeby móc znów sprzedać.

Podczas konfliktu o Chi Razar zawarł sojusz z Craggerem, jednak nie ze względu na sympatię czy wspólnotę poglądów filozoficznych, ale dlatego, że wykalkulował sobie niezły zysk - walcząc u boku Craggera, Razar liczył na ogromne łupy wojenne. Zresztą uważał Lavala za zbytniego pięknoducha.

Zdolności i cechy

Razar Art.jpg

Razar

CGI Razar.jpg

Razar

Dla Razara najważniejszy na świecie jest on sam. Ten Kruk to podstępny, zapatrzony w sobie egocentryk. Oszukał już wszystkich członków plemienia przynajmniej raz w życiu i dzięki temu cieszy się ogromnym szacunkiem wśród Kruków. W każdej sytuacji Razar wybiera najbardziej opłacalne wyjście. Jeśli czasem sprawia wrażenie wspaniałomyślnego, lepiej się mieć na baczności - na pewno kryje się za tym jakiś podstęp. Oznacza to, że przynajmniej jest przewidywalny, bo wiadomo, że zawsze postąpi w sposób najbardziej chciwy i samolubny. Uwielbia wszelkiego rodzaju szwindle. Potrafi się targować o drobnostkę - o guzik lub kawałek ciasta. Ten Kruk zrobi wszystko, by stać się najbogatszym mieszkańcem Chimy. Razar to idealny najemnik, który dla pieniędzy poprowadzi Kruki nawet na najcięższą bitwę. W bitewnym zapale Razar nie ustąpi pola nawet Lwom. A po bitwie ukradnie, ile tylko zdoła i to nie tylko nieprzyjaciołom. Nie jest zbyt silny, ale jego atuty to niesamowita pomysłowość i podstęp.

Bronie

Główną bronią Razara jest Mściuma.

Jego znakiem rozpoznawczym jest ostry hak zamiast jednej dłoni. Niektórzy mówią, że Razar stracił dłoń w bitwie. Inni twierdzą, że ją po prostu przehandlował. Istnieje również wersja mówiąca, iż to Krajar odpowiada za wypadek, w którym stracił dłoń.

Informacje o zestawie

Razar w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 66450 Super Pack 3-in-1, 70003 Orzeł Eris, 70010 Świątynia Chi, 70012 Kruk Razara, 70100 Pierścień ognia , 70145 Lodowa machina Maula i 70223 Niszczyciel Icebite'a.

Razar w formie figurki akcji pojawił się w zestawach: 66499 Chi Hyper Gorzan i 70205 Chi Razar.

Ciekawostki

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki