FANDOM

Poznaj Skorpiony i Nosorożce! jest krótkim artykułem poświęconym Skorpionom i Nosorożcom. Ukazał się w internetowych informacjach klubowych Magazynu LEGO Club w marcu 2014 roku.

Poznaj Skorpiony i Nosorożce!

Te dwa potężne plemiona odgrywają kluczową rolę w konflikcie, który pustoszy teraz krainę Chima. Poznaj ich sekrety.

Nosorożce

Nosorożce są olbrzymie, potężne i niezbyt bystre, zatem można je łatwo namówić do różnych rzeczy. Właśnie dlatego w walce o CHI nosorożce znalazły się po stronie Craggera, mimo że w głębi serca nigdy nie były złe. Teraz są bardzo zadowolone, że wszyscy są po tej samej stronie i walczą przeciwko skorpionom, pająkom i nietoperzom. Po prostu pokaż im, co mają rozwalić.

Skorpiony

Skorpiony to po prostu typowe zabijaki i główni sprawcy ataku na zasoby CHI w krainie Chima. Inni im ustępują, bo to łatwiejsze niż sprzeciw. W walce skorpiony używają kleszczy i potężnych żądeł. Ewolucja skorpionów wskutek kontaktu z CHI miała miejsce dopiero niedawno, więc nie przywykły jeszcze do chodzenia na dwóch nogach. Przywódcą skorpionów jest Scorcher. Jest wyjątkowo niecierpliwy i dlatego nie może znieść, że zdobycie panowania nad światem zajmuje tak dużo czasu.

Ciekawostki

  • W opisie Skorpionów imię ich króla brzmi Scorcher zamiast Scorm.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki