FANDOM

Plovar
TV Plomar
Informacje
Status Żywy

Plovar jest dentystą Craggera.

Biografia

Gdy Cragger przemawiał do Krokodyli, Wilków i Kruków, Plovar zaczął czyścić mu zęby. Cragger zaprotestował, na co Plovar odpowiedział, iż musi dokończyć wizytę. Kiedy Cragger przełożył spotkanie, Plovar odleciał.

Plovar znalazł Lavala i Skinneta w Górach Kłów, gdzie chciał się z nimi bawić. Wkrótce potem poleciał na bagna, gdzie zobaczył uwięzionego w lochu Lagravisa. Popędził więc do Craggera, aby umówić się z nim na kolejną wizytę i wyciągnąć od niego coś więcej. Wtedy król Krokodyli rzucił nim o podłogę i odciął mu tylne piórka. Ptak popędził do Lavala, aby powiedzieć mu o losie jego ojca i nakłonić do powrotu.

Niedługo potem, gdy Cragger z niego nie korzystał, wyczyścił zęby Crugowi i Crawleyowi, a nawet otworzył własne SPA. Gdy Cragger dowiedział się, że czyścił zęby Krokodylom, rozwścieczony kazał Crugowi i Crawleyowi zaprowadzić się do niego. Plovar był bardzo zły na króla i kazał mu przeprosić swoje świeżo odrośnięte piórka. Chwilę później Cragger zapytał się go o ShadoWinda. Ptaszek odpowiedział mu, że zaprowadzi go do niego jeśli będzie miał go za niewolnika na jeden dzień. Cragger zgodził się na to i wykonywał jego polecenia. Gdy Cragger dowiedział się, że Plovar nie wie gdzie jest ShadoWind znowu odciął mu mieczem kilka tylnych piór.

Plovar został porwany przez królową Spinlyn i miał jej pomóc naprawić złamany ząb. Gdy uciekł, znalazł w dżungli Craggera i Worriza i zaczął im opowiadać o swoich przygodach z Pająkami. Jego paplaninę usłyszał korowód Pełzaczy, prowadzących Matkę - Wilczycę. Skorpiony pojmały przyjaciół i wsadziły do klatki z Crominusem. W czasie bitwy z Pełzaczami, Plovar obiecał Spinlyn zrobić jej maseczkę. Pajęczyca uwierzyła mu i dała się zaprowadzić do błotnej kałuży, gdzie ugrzęzła.

Plovar uratował Craggera, gdy ten wpadł do otchłani, tymczasowej kryjówki Lodowych Łowców. Chwilę później odnalazły ich Mamuty na czele Mauli. Złoczyńcy porwali biednego ptaka i stworzyli z niego kolejne trofeum dla Sir Fangara. Dzięki dobrze wyćwiczonemu dziobowi, Plovar częściowo wydostał się z lodowej bryły i próbował uciec z Lodowej Fortecy. Nakrył go na tym Mottrot, który potem bawił się z Mungusem w hokeja, a Plovar grał rolę krążka. Podczas gry ptaszek wyleciał w powietrze i wylądował obok Craggera, trzymającego w ręce innego ptaka. Dentysta oskarżył Krokodyla o zdradę i obraził się. Później książę nakłonił go do podzielenia się z Lwami informacjami o sali trofeum.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki