FANDOM

Wolf Symbol
Plemię Wilków
Wolf Symbol
Wolf Tribe
Plemię
Lider(zy) Worriz
Status Aktywne
Sojusznicy Plemię Lwów
Plemię Orłów
Plemię Goryli
Plemię Krokodyli
Plemię Kruków
Plemię Nosorożców
Plemię Niedźwiedzi
Plemię Feniksów
Wrogowie Pełzacze
Lodowi Łowcy

Plemię Wilków jest jednym z plemion zamieszkujących Chimę.

Historia

W zamierzchłej przeszłości Matka-Wilczyca była przywódczynią watahy Wilków i dała im błogosławieństwo umiejętności, siły i instynktu. Po pojawieniu się Chi, Wilki napiły się go, idąc w ślady za Lwem. Dzięki temu zaczęły ewoluować, stając się mądrzejszymi, sprytniejszymi i cywilizowanymi istotami dwunożnymi. Matka-Wilczyca odrzuciła Chi i odeszła do Zewnętrznych Krain razem z pozostałymi Legendarnymi Bestiami, zostawiając po sobie jedynie kieł, który stał się najcenniejszym skarbem Wilków. Podobnie jak pozostałe zwierzęta, Wilki zebrały się w plemię.

Wiele wieków później, wśród Wilków panował chaos. Każdy z nich walczył o to, by stać się alfą całego szczepu. Wtedy pojawił się król Krokodyli - Crominus. Nauczył je żyć i walczyć w jednym stadzie. Za to Wilki złożyły mu Przysięgę Watahy i obiecały zawsze pomagać władcy Krokodyli. Wilk, który złożył obietnicę, Wakz, otrzymał od Crominusa Mścitl Honoru.

Częste konflikty z pozostałymi plemionami zmusiły Wilki do wybrania negocjatora. To zadanie przypadło Worrizowi, ponieważ uznano go za „najbardziej ujmującego”.

Znani członkowie

Cechy

Wilki walczą zaciekle, ale jeśli nie widzą szansy na zwycięstwo, bez wahania wycofują się z pola bitwy. Dla Wilków nie liczy się duma ani chwała, chodzi o to, by wygrać przy jak najmniejszych stratach. Zresztą, wygrana czy przegrana, podstęp czy ucieczka - to wszystko nie ma dla Wilków znaczenia. Ważne jest tylko to, żeby stado przetrwało i miało się dobrze. Wilki żyją ze sobą w takiej bliskości, że wytworzyły coś na kształt wspólnego umysłu. Zazwyczaj łatwo i jednogłośnie podejmują zbiorowe decyzje. Podczas pełni Księżyca Stulecia Wilki tracą nad sobą kontrolę. Zapach wydzielany wtedy przez Skunksy chwilowo je oszałamia.

Wilki prowadzą koczowniczy tryb życia - ich konwoje nigdy nie zatrzymują się na długo w jednym miejscu. Członkowie stada są ze sobą blisko spokrewnieni, dlatego każdy ma w pobliżu jakiegoś krewnego, na którym zawsze może bezgranicznie polegać. Raczej nie zdarza się, by jakiś Wilk kiedykolwiek wystąpił przeciw swemu stadu.

Choć z powodu podobnego myślenia Wilki nie potrzebują lidera, wybrały na tę funkcję Worriza, by nie wszczynać konfliktów z pozostałymi plemionami.

Ważną bronią dla Wilków jest Maulus. Jest on bowiem hołdem dla Matki-Wilczycy, która dała Wilkom błogosławieństwo umiejętności, siły i instynktu. Pozostawiony przez nią kieł jest najcenniejszym przedmiotem Wilków.

Wilki wierzą, że wycie Matki-Wilczycy uniosło Górę Cavora w powietrze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki