FANDOM

Ice Hunters Symbol
Plemię Tygrysów Szablozębnych
Ice Hunters Symbol
Sabertooth Tiger Tribe
Plemię
Siedziba/Baza Lodowy Fort
Lider(zy) Sir Fangar
Status Aktywne
Sojusznicy Plemię Mamutów
Plemię Sępów
Wrogowie Plemię Feniksów
Plemiona Chimy
Drużyna Lavala

Plemię Tygrysów Szablozębnych jest jednym z plemion należących do Lodowych Łowców.

Historia

Ponad dziesięć tysięcy lat temu Feniksy postanowiły pomóc prymitywnym zwierzętom w rozwoju. Kiedy jeden z ich najlepszych uczniów Tygrys Szablozębny Fangar nauczył się już wszystkiego, postanowił podbić Chimę wraz z Tygrysami Szablozębnymi, Mamutami i Sępami. Siły innych zwierząt nie zatrzymały go, a jego ataki pozbawiły krainę wszystkich sił witalnych. Gdy Feniksy odnowiły świat używając Wielkiego Oświecenia, Łowcy zaatakowali je, a ono odpowiedziało na ich atak, otwierając wielką otchłań i zabierając Górom Kłów tyle ciepła, że nic więcej już tam nie wyrosło, a Łowcy zasnęli zatopieni w lodzie głęboko wewnątrz otchłani.

Kiedy Scorm został pokonany, z wściekłości wyrzucił podarowaną mu przez Lavala kulę Chi. Obudziło to Łowców, którzy wynurzyli się z otchłani i ruszyli na podbój Chimy.

Znani członkowie

Cechy

Tygrysy Szablozębne należą do najbardziej agresywnych drapieżników, jakich zna Chima. Żyją po to, by atakować, zwyciężać i podbijać - nieważne, kto będzie ich ofiarą. Nie liczy się rozmiar przeciwnika ani moc, jaką posiada. Pod przywództwem bezwzględnego Sir Fangara Tygrysy Szablozębne nigdy nie rezygnują z walki.

Ciekawostki

  • Tygrysy Szablozębne są odległymi kuzynami Tygrysów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki