FANDOM

Plemię Tygrysów
Tiger Art
Plemię
Siedziba/Baza Wioska Tygrysów (dawniej)
Status Włączone do Tygrysiej Straży
Sojusznicy Plemię Feniksów
Wrogowie Lodowi Łowcy

Plemię Tygrysów było jednym z plemion zamieszkujących starożytną Chimę.

Historia

Tygrysy wyewoluowały z czworonożnych zwierząt w dwunożne istoty w nieznanych okolicznościach i utworzyły swoje plemię.

Podczas Pierwszej Wojny Łowców wioska Tygrysów została zaatakowana przez oddział wysłany przez Sir Fangara, mający rozbić ich plemię. Nagły atak przyniósł jednak przeciwni efekt - Tygrysy zobaczyły, kto będzie władać Chimą, jeśli zawiodą w boju. Członkowie plemienia, którym udało się uciec zbiegły na Górę Cavora. Wstrząśnięte atakiem Łowców na swoją wioskę Tygrysy rozpoczęły intensywne szkolenie bojowe wszystkich w całym plemieniu: mężczyzn, kobiet i dzieci. Dzieci pobierały pierwsze nauki walki już w dniu, gdy samodzielnie stanęły na nogi. Dzięki temu całe plemię osiągnęło taką biegłość w walce, że wkrótce Tygrysy przerosły umiejętnościami Feniksy, swoich dotychczasowych protektorów. Utworzono złożony z Tygrysów i innych Wielkich Kotów oddział wojowników zwanych Kotami Podziemnymi, który walczył z Łowcami w podziemnych jaskiniach. Dowódca oddziału - Tormak - jako jedyny Kot Podziemny przetrwał zażarte starcia bitwy z Łowcami. Podczas pierwszej Wielkiej Iluminacji Tygrysy zostały ocalone przez Feniksy i w wyrazie wdzięczności od tamtej pory służą jako gwardia pałacowa w Mieście Feniksa.

Znani członkowie

Cechy

Tygrysy były kiedyś bardzo pokojowym plemieniem, ale od czasu niecnego, tchórzliwego ataku Sir Fangara na ich wioskę wiedzą, że muszą być zawsze przygotowane. Dlatego stały się najbieglejszym w walce i treningu bojowym plemieniem całej Chimy. Są szybkie, silne, lojalne i bardzo inteligentne. Potrafią walczyć równie zażarcie jak Łowcy, ale Feniksy nauczyły je kontrolowania instynktów i szukania wiedzy zamiast konfliktu. Nawet Feniksy musiały uznać ich wyższość i bez obaw pozostawiły bezpieczeństwo swojej świątyni w ich pewnych rękach.

Ciekawostki

Zobacz też

Więcej z Fandomu

Losowa wiki