FANDOM

Eagle Symbol
Plemię Orłów
Eagle Symbol
Eris
Eris, wojowniczka Plemienia Orłów
Plemię
Siedziba/Baza Góra Orłów
Lider(zy) Ewald
Status Aktywne
Sojusznicy Plemię Lwów
Plemię Goryli
Plemię Krokodyli
Plemię Kruków
Plemię Wilków
Plemię Nosorożców
Plemię Niedźwiedzi
Plemię Feniksów
Wrogowie Pełzacze
Lodowi Łowcy

Plemię Orłów jest jednym z plemion zamieszkujących Chimę.

Historia

Po pojawieniu się Chi, Orły napiły się go, idąc w ślady za Lwem. Dzięki temu zaczęły ewoluować, stając się mądrzejszymi, sprytniejszymi i cywilizowanymi istotami dwunożnymi. Podobnie jak pozostałe zwierzęta, Orły zebrały się w plemię.

Znani członkowie

Cechy

Orły są najmądrzejszym i technologicznie najbardziej zaawansowanym plemieniem w Chimie. Życie ponad chmurami wykształciło w Orłach niezwykłe spojrzenie na świat. Orły to obserwatorzy i myśliciele. Są mądre, ale przeważnie odrobinę roztargnione. Gdyby im pozwolić, bez końca ciągnęłyby swoje filozoficzne wywody. Jednak Orły są także wytrawnymi wojownikami i każdy przeciwnik, który im zagraża, musi liczyć się z siłą powietrznego ataku Orłów.

Na Górze Orłów nic nie należy do nikogo. Plemię Orłów to idealny kolektyw, w którym wszyscy są równi, a własność prywatna została zlikwidowana. Każdy członek tego plemienia jest niezwykle praworządny. Orły zawsze się wszystkim dzielą.

Plemię Orłów mieszka w dziwacznych domostwach na szczytach strzelistych skalnych wież.

Władzę w Plemieniu Orłów sprawuje Rada Rządząca tworzona przez Radę Starszych pod przywództwem Ewalda. Pierwszą królewską bronią stworzoną w Plemieniu Orłów jest Orlixxor.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki