FANDOM

Raven Symbol
Plemię Kruków
Raven Symbol
Raven Tribe
Plemię
Siedziba/Baza Krucze Forty
Lider(zy) Rawzom
Status Aktywne
Sojusznicy Plemię Lwów
Plemię Orłów
Plemię Goryli
Plemię Krokodyli
Plemię Wilków
Plemię Nosorożców
Plemię Niedźwiedzi
Plemię Feniksów
Wrogowie Pełzacze
Lodowi Łowcy

Plemię Kruków jest jednym z plemion zamieszkujących Chimę.

Historia

Po pojawieniu się Chi, Kruki napiły się go, idąc w ślady za Lwem. Dzięki temu zaczęły ewoluować, stając się mądrzejszymi, sprytniejszymi i cywilizowanymi istotami dwunożnymi. Podobnie jak pozostałe zwierzęta, Kruki zebrały się w plemię.

Znani członkowie

Cechy

Kruki dumnie uważają się za kupców, ale tak naprawdę są oszustami o ciętym języku, handlującymi używanym lub kradzionym towarem. Kradzież przychodzi im z taką samą swobodą jak latanie, to po prostu jest ich natura. Co więcej, nawet wartość łupu nie ma dla nich znaczenia. Kruki nie zaangażują się w żadne przedsięwzięcie, jeśli nie dostaną w zamian sowitej zapłaty. Gdy stawką jest bogactwo, Kruki potrafią walczyć jak mało kto, zarówno w powietrzu, jak i na lądzie. A po bitwie nigdy nie przegapią okazji, by złupić wrogów i przyjaciół.

Plemię Kruków dysponuje doskonałą i skuteczną bronią. Nie znaczy to wcale, że Kruki są doskonałymi zbrojmistrzami. Większość kruczej broni pochodzi z arsenału Orłów, a Kruki najzwyczajniej ją ukradły i przemalowały dla niepoznaki.

Kruki wierzą, że Mistrz Złodziei ukradł Górę Cavora z krainy Chima, aby ukryć ją na widoku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki