FANDOM

"Żyj i pozwól żyć innym."
— Motto Goryli, Goryle kontra Kruki
Gorilla Symbol
Plemię Goryli
Gorilla Symbol
TV Gorilla Tribe
Plemię
Siedziba/Baza Mateczna Puszcza
Lider(zy) Gorzan
Grumlo
Status Aktywne
Sojusznicy Plemię Lwów
Plemię Orłów
Plemię Krokodyli
Plemię Kruków
Plemię Wilków
Plemię Nosorożców
Plemię Niedźwiedzi
Plemię Feniksów
Wrogowie Pełzacze
Lodowi Łowcy

Plemię Goryli jest jednym z plemion zamieszkujących Chimę.

Historia

Po pojawieniu się Chi, Goryle napiły się go, idąc w ślady za Lwem. Dzięki temu zaczęły ewoluować, stając się mądrzejszymi, sprytniejszymi i cywilizowanymi istotami dwunożnymi. Podobnie jak pozostałe zwierzęta, Goryle zebrały się w plemię.

Znani członkowie

Cechy

Goryle są prawdopodobnie najsilniejszymi i najzwinniejszymi wojownikami w Chimie. Gdyby chciały, mogłyby bez trudu pokonać każde plemię, ale na szczęście, nie mają takich ambicji - traktują wszystkich jak przyjaciół. To miłe i wrażliwe zwierzęta mieszkają w dżungli wśród koron najwyższych drzew i marzą jedynie o leniuchowaniu i napawaniu się zapachem kwiatów. Goryle kochają przyrodę i nieustannie dążą do osiągnięcia błogiego stanu zwanego "Wielkim Luzem". Niespiesznie spacerują po grubych konarach, zgrabnie przeskakują z liany na lianę, medytują, śmieją się radośnie i nie boją się nikogo - Goryle są prawdziwymi królami dżungli. Nierzadko trzeba się natrudzić, by nakłonić je do działania. Na polu walki Goryle są niczym lawina - nic nie jest w stanie ich powstrzymać. Twardym pięściom Goryli nie sprosta ani żadna broń, ani żaden pancerz. Oddział Goryli potrafi rozbić w pył wrogą armię i jej pancerne maszyny. Goryle wolą bujać się na lianach lub drzemać wśród bujnych drzew, niż jeździć na Speedorach. Mimo to Goryl na Speedorze jest groźnym rywalem podczas zawodów.

Goryle wierzą, że ogromna Kwiatowieża uniosła Górę Cavora nad ziemię.

Ciekawostki

  • Słowo "ziom" ma w języku Plemienia Goryli ponad 1500 różnych znaczeń.
  • Goryle słyną z produkcji najlepszych lin w Chimie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki