FANDOM

Phoenix Symbol
Plemię Feniksów
Phoenix Symbol
Phoenix Tribe
Plemię
Siedziba/Baza Miasto Feniksa (dawniej)
Lider(zy) Fluminox
Status Aktywne
Sojusznicy Tygrysia Straż
Plemiona Chimy
Wrogowie Lodowi Łowcy (dawniej)

Plemię Feniksów (znane również jako Klan Ognistych Skrzydeł i Obrońcy Chimy) jest najstarszym i najpotężniejszym plemieniem zamieszkującym Chimę.

Historia

Phoenix Tribe Art

Fluminox i Flinx z tygrysimi strażnikami

U zarania dziejów Feniksy zstąpiły ze słońca, by być obrońcami i opiekunami Chimy. Zbudowały swoje miasto na szczycie najwyższej góry - Góry Cavora.

Ponad dziesięć tysięcy lat temu Feniksy postanowiły pomóc prymitywnym zwierzętom w rozwoju. Pokazały im, że mogą wstąpić na drogę nauki i postępu. Podczas próby podboju Chimy przez Fangara i jego popleczników Feniksy chroniły tych, których mogły, a następnie, używając Wielkiej Iluminacji, odnowiły świat pozbawiony sił witalnych przez działania Łowców, których zamroziły w otchłani. Później woda napełniona energią Wielkiej Iluminacji zmieniła się w Chi, które Feniksy przekazały innym zwierzętom. Na stokach Góry Cavora Feniksy wyrzeźbiły podobizny wszystkich gatunków przeobrażonych przez Chi. Wówczas Feniksy odwróciły się od Chimy. Od tego czasu przebywały w odosobnieniu w zakamarkach Góry Cavora.

Po przebudzeniu się Lodowych Łowców, Feniksy poczuły się w obowiązku stawić czoło Sir Fangarowi.

Znani członkowie

Cechy

Feniksy nie umierają, ale w pewnym momencie wstępują z powrotem do słońca. Trwa do jednak dziesiątki tysięcy lat. Panują nad ogniem. Czują nawzajem swoje uczucia, a także potrafią wyczuwać swoją obecność i komunikować się na odległość. Wydają uważać się za lepsze od innych zwierząt, które nazywają nielotami.

Pierwotnie było dziewięciu władców Plemienia Feniksów. Po użyciu Wielkiej Iluminacji przeciwko Łowcom ośmioro z nich (w tym Florax) wróciło do słońca. Dziewiąty - Fluminox - do dziś sprawuje władzę w plemieniu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki