FANDOM

Plemię Bobrów
TV Beaver Tribe
Plemię
Siedziba/Baza Wioska Bobrów
Lider(zy) Breezor
Status Aktywne

Plemię Bobrów jest jednym z plemion zamieszkujących Chimę.

Historia

Po pojawieniu się Chi, Bobry napiły się go, idąc w ślady za Lwem. Dzięki temu zaczęły ewoluować, stając się mądrzejszymi, sprytniejszymi i cywilizowanymi istotami dwunożnymi. Podobnie jak pozostałe zwierzęta, Bobry zebrały się w plemię.

Podczas konfliktu o Chi, Cragger zlecił Bobrom zbudowanie wielkiej tamy, która miała doprowadzić całą wodę z Chi na bagna Krokodyli. Niedługo później na terenie Plemienia Bobrów pojawili się Laval i Eris z prośbą o naprawę czołgu. Kiedy członkowie plemienia pracowali, ich lider pokazał swoim gościom tamę. Między Krokodylami a Lavalem i Eris wywiązała się walka, której skutkiem było zniszczenie tamy. Z tego powodu Bobry pracujące nad tamą zaczęły pomagać tym naprawiającym czołg, dzięki czemu naprawa zajęła niewiele czasu. Później Bobry odstawiły czołg do świątyni.

Znani członkowie

Cechy

Bobry uwielbiają pracować. Tylko najbardziej zasłużeni członkowie plemienia wykonują najcięższą pracę. Przestępcy natomiast są wysyłani na długi urlop.

Bobry wierzą, że Chima powstała, kiedy rozpoczęło się Ogromne Naprawianie.

Ciekawostka

  • Dawno temu Bobry były znacznie większe. Właściwie były takiej samej wielkości, co wszystkie inne zwierzęta Chimy, ale z biegiem lat skarlały.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki