FANDOM

Eagle Symbol
Orzeł Eris
Eagle Symbol
Set Eagle Interceptor
Pojazd
Twórca Plemię Orłów
Użytkownik(cy) Plemię Orłów
Status W użyciu

Orzeł Eris jest pojazdem Plemienia Orłów. Jego nazwa pochodzi od imienia Orlicy, która najczęściej go pilotuje.

Cechy

Ta latająca forteca jest prawdziwym arcydziełem kunsztu lotniczego Orłów. Jest to pojazd, którego nikt w Chimie nie jest w stanie dogonić. Jego doskonały kształt budzi zazdrość nie tylko wśród Kruków, ale także spędza sen z oczu innym plemionom, które chciałyby mieć taki pojazd w swoim arsenale. Orzeł Eris służy głównie do lotów rozpoznawczych, ale z powodzeniem można go używać jako typowego myśliwca bojowego.

Doskonałe wyposażenie bojowe sprawia, że Orzeł Eris jest prawdziwym postrachem przestrzeni powietrznej. Ostre jak brzytwa mechaniczne szpony mogą służyć za doskonałą broń, kiedy zabraknie amunicji, szarpiąc na sztuki nieprzyjacielskie pojazdy lub delikatnie podnosić skradzione Chi, a rakiety zniechęcają przeciwników. Potężny silnik rakietowy zamontowany u góry pojazdu może wznieść go w niebo nad Chimą w ciągu paru sekund, a pierzaste skrzydła zapewniają dużą zwrotność. Potężne lotki za skrzydłami ułatwiają nagłe skręty nawet przy dużych szybkościach. Myśliwiec jest najszybszym pojazdem latającym w królestwie. Dzięki swej niesamowitej szybkości i potężnemu uzbrojeniu może ona dopaść każdy pojazd powietrzny Kruków. Często jednak wystarczy sam wygląd maszyny, by wróg stracił rezon podczas bitwy powietrznej. Jeśli wszystko inne zawiedzie, ten mechaniczny ptak staranuje przeciwnika swym masywnym dziobem. A gdy sprawy przybiorą naprawdę zły obrót, pilot może katapultować się z całą kabiną.

Informacje o zestawie

Orzeł Eris pojawił się w zestawie 70003 Orzeł Eris.

Miniaturka Orła Eris pojawiła się w zestawie LEGO Dimensions: 71232 Eris Fun Pack.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki