FANDOM

Mottrot
Mamut Mottrot
Mamut
Przynależność Plemię Mamutów
Ranga/Zawód Wojownik
Broń Tuskstaff
Status Żywy

Mottrot jest synem Mauli i bratem Mungusa.

Zdolności i cechy

Mottrott jest jednym z najsprytniejszych wojowników spośród wszystkich plemion Lodowych Łowców. Potrafi układać genialne plany i niezwykle skuteczne strategie bojowe. Pomimo swojej inteligencji nie cieszy się niestety dużym uznaniem. Jest niskiego wzrostu, a w plemieniu Mamutów oznacza to brak szacunku. Maula, jego mama, hołubi Mungusa - swojego drugiego, niezbyt rozgarniętego syna, któremu przypisuje wszystkie genialne pomysły Mottrota. Mottrott nie protestuje, bo nie chce rozzłościć swojej mamusi. Nawet jeśli oberwie w bitwie, nie może liczyć na czułość z jej strony. Maula zwykle stwierdza wtedy, że walczył jak ostatni fajtłapa i sam jest sobie winny.

Bronie

Główną bronią Mottrota jest Tuskstaff.

Ciekawostki

  • Gdy Mottrot ma chwilę dla siebie, bez wahania rusza w swoje ulubione miejsce Chimy: do Bobrów. Mają ze sobą wiele wspólnego, jeśli nie liczyć zamiłowania do inżynierii i budowania. Mottrot od dzieciństwa musi słuchać kpin ze swojego mizernego wzrostu, więc mają tu z Bobrami wiele wspólnych tematów. Ale zazwyczaj po prostu tworzą szkice, projekty i prototypy najróżniejszych niezwykłych maszyn.

Informacje o minifigurce

Mottrot w formie minifigurki pojawił się w zestawach 70145 Lodowa machina Maula oraz 70226 Lodowa forteca plemienia mamutów.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki