FANDOM

Mgła Przeznaczenia
Fog of Destiny
Zjawisko
Okoliczności Ziele Perswazji zostaje wrzucone do ognia

Mgła Przeznaczenia jest zjawiskiem występującym, kiedy korzenie Ziela Perswazji zostają wrzucone do ognia. Powstała wtedy mgła wywołuje niebezpieczny łączony sen, którego efekty mogą trwać wiele lat.

Historia

Pod koniec konfliktu o Chi Crooler wrzuciła Ziele Perswazji do ognia, co spowodowało powstanie Mgły Przeznaczenia, w której krokodyla księżniczka zobaczyła, iż jej przeznaczeniem jest rządzić Chimą. Niedługo później trafiła na Przewodnik po Egzotycznych Roślinach Chimy, z którego dowiedziała się o pozostałych właściwościach Ziela Perswazji.

Wkrótce wykorzystała tę wiedzę podczas konferencji pokojowej. Wrzuciła roślinę do ogniska tworząc Mgłę Przeznaczenia i tym samym przerwała spotkanie. W mgle Laval zobaczył, iż zostanie prawdziwym przywódcą, który będzie wzorem dla innych, Cragger poczuł się tak potężny, że mógłby rządzić Chimą, Rogon odkrył, iż zostanie najwspanialszym kamieniem jaki widział świat, Gorzan zrozumiał, że ma szerzyć miłość, którą czuje, Bladvic doznał zastrzyku energii i zaczął nieprzerwanie biegać, a Razar poczuł się jak najbogatszy ptak na świecie. Między Lavalem i Craggerem wywiązała się walka, w wyniku której lwi książę wypadł z mgły i odzyskał świadomość. Starał się tam wrócić, jednak Cragger ponownie wyrzucił go z mgły. Następnie próbował wielu rzeczy, by uratować przyjaciół, jednak nie zdały się na nic. Ostatecznie ruszył do Świątyni Lwa i ukradł Złote Chi. Następnie użył go, by w miejscu mgły stworzyć wzniesienie, dzięki czemu pozostali wojownicy wyszli spod jej wpływu. Mimo to Mgła Przeznaczenia wywarła wpływ na Craggera, który nie zgodził się na podpisanie traktatu pokojowego i kontynuował działania wojenne.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki