FANDOM

Ice Hunters Symbol
Maula
Ice Hunters Symbol
Maula
Mamut
Przynależność Plemię Mamutów
Ranga/Zawód Liderka
Broń Mamzooka
Status Żywa

Maula jest liderką Plemienia Mamutów oraz matką Mottrota i Mungusa.

Zdolności i cechy

CGI Maula

Maula

Maula jest żywiołem natury, niczym huragan lub śnieżyca. Nie sposób nie zwrócić na nią uwagi, gdy znajduje się w pobliżu, bo albo wydziera się na dwójkę swoich synów, albo obdarza ich czułością. Jest głośna, kochająca i niezwykle surowa, a niekiedy też okrutna - zarówno dla swoich synów, jak i dla wrogów. Zawsze towarzyszy jej przynajmniej jeden z synów. Jest niezwykle opiekuńcza wobec Mottrota i Mungusa. Jeśli któremuś z nich dzieje się krzywda, na reakcję Mauli nie trzeba długo czekać.

Bronie

Główną bronią Mauli jest Mamzooka.

Ciekawostki

  • Gdy Maula nie jest zmuszona ujawniać w boju brutalnej strony swej natury, ma w sobie mnóstwo matczynego ciepła. Lubi gotować swoim chłopcom pyszne obiadki i przyozdabiać dom ładnymi tapetami i uroczymi, małymi figurkami.
  • Gdy Bobry chcą się pozbyć niepotrzebnej już budowli, często wzywają Maulę na pomoc. Maula z radością przybywa ze swoją wyrzutnią rakiet i w mgnieniu oka demoluje, co trzeba. A podczas strzelania wesoło przygrywa sobie na trąbie.

Informacje o minifigurce

Maula w formie minifigurki pojawił się w zestawach 70145 Lodowa machina Maula oraz 70226 Lodowa forteca plemienia mamutów.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki