FANDOM

"Powstańcie moi Łowcy. Nasz sen bez snów już się skończył."
— Sir Fangar, Sny o ogniu
Ice Hunters Symbol
Lodowi Łowcy
Ice Hunters Symbol
Ice Hunters close up
Grupa
Siedziba/Baza Lodowy Fort
Lider(zy) Sir Fangar
Status Aktywni
Wrogowie Plemię Feniksów (dawniej)
Plemiona Chimy (dawniej)
Drużyna Lavala (dawniej)

Lodowi Łowcy są grupą, w której skład wchodzą Tygrysy Szablozębne, Mamuty, Sępy i Lodowe Niedźwiedzie.

Historia

Sir Fanger leads his ancient army

Sir Fangar dowodzi Łowcami

Sir Fangar frozen in ice

Sir Fangar uwięziony w lodzie

Ponad dziesięć tysięcy lat temu Feniksy postanowiły pomóc prymitywnym zwierzętom w rozwoju. Kiedy jeden z ich najlepszych uczniów Tygrys Szablozębny Fangar nauczył się już wszystkiego, postanowił podbić Chimę wraz z Tygrysami Szablozębnymi, Mamutami, Sępami i Lodowymi Niedźwiedziami. Siły innych zwierząt nie zatrzymały go, a jego ataki pozbawiły krainę wszystkich sił witalnych. Gdy Feniksy odnowiły świat używając Wielkiego Oświecenia, Łowcy zaatakowali je, a ono odpowiedziało na ich atak, otwierając wielką otchłań i zabierając Górom Kłów tyle ciepła, że nic więcej już tam nie wyrosło, a Łowcy zasnęli zatopieni w lodzie głęboko wewnątrz otchłani.

Kiedy Scorm został pokonany, z wściekłości wyrzucił podarowaną mu przez Lavala kulę Chi. Obudziło to Łowców, którzy wynurzyli się z otchłani i ruszyli na podbój Chimy.

Cechy

Sabertooth Tiger freezing Razar Art

Tygrys Szablozębny zamraża Razara

Z powodu tysięcy lat spędzonych w zamrożeniu ciała Łowców są odrobinę nadpsute. Chociaż najeźdźcy przypominają z wyglądu obszarpane zombie, nie wolno nie doceniać ich siły. Uwięzienie w lodowcu zawierającym część energii Wielkiego Oświecenia uczyniło z Łowców władców lodu. Każdy wojownik emanuje "lodową mocą" i ten, kto go ledwie tknie, natychmiast zmienia się w bryłę lodu. Mogą formować lód w dowolny sposób i zostawiać za sobą, gdziekolwiek pójdą. Ich moc przydaje się szczególnie w walce - miecze i pociski przeciwników zamarzają na skutek kontaktu z Łowcami i stają się bezużyteczne. Nawet energia błękitnego Chi nie wystarcza, by pokonać Łowców. Jedynie Ogniste Chi chroni przed ich lodowatym dotykiem.

Łowcy używają Chi, by się przebudzić. Wtedy ich oczy i kości świecą. Jeśli kula zostanie usunięta z ich uprzęży, ponownie zapadają w sen. W odróżnieniu od pozostałych plemion krainy mogą je także połykać.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Lodowi Łowcy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki