Wikia

LEGO Legends of Chima Wiki

Legendy Chima

Dyskusja0
597stron na
tej wiki
LEGO Legends of Chima Odcinki 1-4

Pierwsza część polskiego wydania DVD

Legendy Chima są duńsko-tajsko-indyjskim serialem animowanym wyprodukowanym przez M2Film i Prime Focus.

OdcinkiEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

MinifilmyEdytuj

Oprócz 22-minutowych odcinków powstało wiele 2-minutowych minifilmów, które można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej oraz w wydaniach DVD.

Sezon 1Edytuj

Wydanie DVDEdytuj

W Polsce wydawaniem serialu na DVD zajmuje się Galapagos Films.

Cześć 1 (Odcinki 1-4)Edytuj

Część 1 zawiera odcinki Legenda Krainy Chima, Wielka Opowieść, Serce wojownika i Wycieczka oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

To jest opis pochodzący z Galapagos.com.pl. Nie należy go modyfikować.

W magicznej krainie Chima, świecie dzikiej natury i piękna, zamieszkują zwierzęce plemiona. Wodospad CHI, spadajacy z majestatycznej góry, zapewnia krainie życie i równowagę. Moc CHI przechowywana jest w Światynii Lwów a Szlachetne Lwy dzielą się nią z innymi plemionami. Coś jednak się zmieniło. Chagger, książę Krokodyli, buntuje się przeciwko Lwom. Łączy swoje siły z Wilkami i Krokodylami. Ich plan to pokonanie Lwów i przejęcie CHI. Ale Lwy wraz z plemieniem Orłów dzielnie się bronią ... Nowy serial animowany Lego ilustrujacy całkiem nową bestsellerową serię klocków Lego Chima.

Cześć 2 (Odcinki 5-8)Edytuj

Część 2 zawiera odcinki Targ, Atak na Orle Gniazdo, Księżyc stulecia i Wyścig wszech czasów, minifilmy Wilcza Randka, Nauka spadania, Skała plemion i Ojciec i syn oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Druga część bestsellerowej serii LEGO Chima - kolejne 4 odcinki (5-8), w których dowiecie się co zdarzyło się podczas targu na wyścigach speedorów, kto zaatakował Orle Gniazdo, jak zachowały się Wilki w Noc Stuletniego Księżyca i kim był Tajemniczy Jeździec, który pojawił się na Wyścigu Wszech Czasów. Wejdź do magicznej krainy LEGO Chima.

Cześć 3 (Odcinki 9-12)Edytuj

Część 3 zawiera odcinki Goryle w akcji, Taniec Lisów, Złodzieje Chi i Wyprawa po Chi, minifilmy Razar, Król Zysku, Plovar niszczyciel, Ewolucja Krokodyli i Egzamin na prawo lotu oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

To już trzecia część (odcinki 9-12) nowego serialu animowanego LEGO CHIMA.W magicznej krainie Chima, świecie dzikiej natury i piękna, zamieszkują zwierzęce plemiona. Wodospad CHI, spadajacy z majestatycznej góry, zapewnia krainie życie i równowagę. Moc CHI przechowywana jest w Światynii Lwów a Szlachetne Lwy dzielą się nią z innymi plemionami. Coś jednak się zmieniło. Chagger, książę Krokodyli, buntuje się przeciwko Lwom. Łączy swoje siły z Wilkami i Krokodylami. Ich plan to pokonanie Lwów i przejęcie CHI. Ale Lwy wraz z plemieniem Orłów dzielnie się bronią.

Cześć 4 (Odcinki 13-16)Edytuj

Część 4 zawiera odcinki Krokodyle łzy, Prawdziwy kłopot z fałszywym Chi, Kruki kontra Orły i Spotkanie we mgle, minifilmy Lennox odważny, Luzik i spoko ziomuś, Instynkt, Hiper-nacja i Naprawiacze oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Wydanie SpecjalneEdytuj

Do Wydania Specjalnego był dołączony zestaw 30254 Razcal's Double-Crosser.

To jest opis pochodzący z empik.com. Nie należy go modyfikować.

Czwarta część (odcinki 13-16) nowego serialu animowanego LEGENDY CHIMA producentów popularnej serii LEGO Chima. Wydanie specjalne - obok płyty DVD wyjątkowy prezent - zestaw LEGO Chima 30254 (pojazd czterokołowy i figurka Razcala).

Cześć 5 (Odcinki 17-20)Edytuj

Część 5 zawiera odcinki Laval na wygnaniu, Chmura mroku, Upadek Chimy i Za Chimę! oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Cześć 6 (Odcinki 21-24)Edytuj

Część 6 zawiera odcinki Wyprawa do Krain Zewnętrznych, W sieci Pająka, Złodziej legend i Orzeł i Niedźwiedź oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Kontynuacja przygód plemion LEGO Chima - najnowsze odcinki serialu 21-24! W części 6-tej nowe plemiona niebezpiecznych zwierząt zablokowały dostęp do wodospadów na Górze Cavora, zawładnęły CHI i uwięziły Legendarne Bestie. Plemiona zwierząt z krainy Chima nie mają wyboru — muszą się zjednoczyć i wspólnie ruszyć poza granice do niebezpiecznych Krain Zewnętrznych. Przygotuj się na udział w misji ratunkowej na naprawdę wielką skalę!

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Legendy Chima

  • Legendy Chima

    411 wiadomości
    • Mampytanie napisał(a):gdy odc. 27 sie pojawi dajcie link prooooooooooooooooooooooosze!!! http://www.youtube.com/watch?v=4Di00M29P3Q
    • Ulicek13 napisał(a):W odcinku 27 Mungus przewrócił jakiś dziwny zamarznięty pojazd pod którym pojawił się przełącznik dzięki któr...
  • Ulubiony Odcinek

    12 wiadomości

Więcej od Wikii

Losowa wiki