Wikia

LEGO Legends of Chima Wiki

Legendy Chima

689stron na
tej wiki
Dyskusja0
LEGO Chima Część 1

Okładka pierwszej części wydania DVD

Legendy Chima są duńsko-tajsko-indyjskim serialem animowanym wyprodukowanym przez M2Film i Prime Focus.

Odcinki

Sezon 1

Sezon 2

Minifilmy

Oprócz 22-minutowych odcinków powstało wiele 2-minutowych minifilmów, które można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej oraz w wydaniach DVD.

Sezon 1

Sezon 2

Wydanie DVD

W Polsce wydawaniem serialu na DVD zajmuje się Galapagos Films.

Cześć 1 (Odcinki 1-4)

Część 1 zawiera odcinki Legenda Krainy Chima, Wielka Opowieść, Serce wojownika i Wycieczka oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

To jest opis pochodzący z Galapagos.com.pl. Nie należy go modyfikować.

W magicznej krainie Chima, świecie dzikiej natury i piękna, zamieszkują zwierzęce plemiona. Wodospad CHI, spadajacy z majestatycznej góry, zapewnia krainie życie i równowagę. Moc CHI przechowywana jest w Światynii Lwów a Szlachetne Lwy dzielą się nią z innymi plemionami. Coś jednak się zmieniło. Chagger, książę Krokodyli, buntuje się przeciwko Lwom. Łączy swoje siły z Wilkami i Krokodylami. Ich plan to pokonanie Lwów i przejęcie CHI. Ale Lwy wraz z plemieniem Orłów dzielnie się bronią ... Nowy serial animowany Lego ilustrujacy całkiem nową bestsellerową serię klocków Lego Chima.

Cześć 2 (Odcinki 5-8)

Część 2 zawiera odcinki Targ, Atak na Orle Gniazdo, Księżyc stulecia i Wyścig wszech czasów, minifilmy Wilcza Randka, Nauka spadania, Skała plemion i Ojciec i syn oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Druga część bestsellerowej serii LEGO Chima - kolejne 4 odcinki (5-8), w których dowiecie się co zdarzyło się podczas targu na wyścigach speedorów, kto zaatakował Orle Gniazdo, jak zachowały się Wilki w Noc Stuletniego Księżyca i kim był Tajemniczy Jeździec, który pojawił się na Wyścigu Wszech Czasów. Wejdź do magicznej krainy LEGO Chima.

Cześć 3 (Odcinki 9-12)

Część 3 zawiera odcinki Goryle w akcji, Taniec Lisów, Złodzieje Chi i Wyprawa po Chi, minifilmy Razar, Król Zysku, Plovar niszczyciel, Ewolucja Krokodyli i Egzamin na prawo lotu oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

To już trzecia część (odcinki 9-12) nowego serialu animowanego LEGO CHIMA.W magicznej krainie Chima, świecie dzikiej natury i piękna, zamieszkują zwierzęce plemiona. Wodospad CHI, spadajacy z majestatycznej góry, zapewnia krainie życie i równowagę. Moc CHI przechowywana jest w Światynii Lwów a Szlachetne Lwy dzielą się nią z innymi plemionami. Coś jednak się zmieniło. Chagger, książę Krokodyli, buntuje się przeciwko Lwom. Łączy swoje siły z Wilkami i Krokodylami. Ich plan to pokonanie Lwów i przejęcie CHI. Ale Lwy wraz z plemieniem Orłów dzielnie się bronią.

Cześć 4 (Odcinki 13-16)

Część 4 zawiera odcinki Krokodyle łzy, Prawdziwy kłopot z fałszywym Chi, Kruki kontra Orły i Spotkanie we mgle, minifilmy Lennox odważny, Luzik i spoko ziomuś, Instynkt, Hiper-nacja i Naprawiacze oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Wydanie Specjalne

Do Wydania Specjalnego był dołączony zestaw 30254 Razcal's Double-Crosser.

To jest opis pochodzący z empik.com. Nie należy go modyfikować.

Czwarta część (odcinki 13-16) nowego serialu animowanego LEGENDY CHIMA producentów popularnej serii LEGO Chima. Wydanie specjalne - obok płyty DVD wyjątkowy prezent - zestaw LEGO Chima 30254 (pojazd czterokołowy i figurka Razcala).

Cześć 5 (Odcinki 17-20)

Część 5 zawiera odcinki Laval na wygnaniu, Chmura mroku, Upadek Chimy i Za Chimę! oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Cześć 6 (Odcinki 21-24)

Część 6 zawiera odcinki Wyprawa do Krain Zewnętrznych, W sieci Pająka, Złodziej legend i Orzeł i Niedźwiedź oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Kontynuacja przygód plemion LEGO Chima - najnowsze odcinki serialu 21-24! W części 6-tej nowe plemiona niebezpiecznych zwierząt zablokowały dostęp do wodospadów na Górze Cavora, zawładnęły CHI i uwięziły Legendarne Bestie. Plemiona zwierząt z krainy Chima nie mają wyboru — muszą się zjednoczyć i wspólnie ruszyć poza granice do niebezpiecznych Krain Zewnętrznych. Przygotuj się na udział w misji ratunkowej na naprawdę wielką skalę!

Cześć 7 (Odcinki 25-28)

Część 7 zawiera odcinki Kieł i poświęcenie, Żądło, Sny o ogniu i Klan lodu atakuje.

Misja, której celem jest uratowanie Legendarnych Bestii z niewoli Pełzaczy zamieszkujących niegościnne Krainy Zewnętrzne, zbliża się do epickiego końca. Tymczasem w krainie CHIMA rodzą się nowe tajemnice, zmienia się układ sił i stosunki między plemionami. Wkrótce też ujawni się najsłynniejsza ze wszystkich legend...

Galeria

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Legendy Chima

  • Legendy Chima

    929 wiadomości
    • a czyli dalej nic :(
    • MasterOfChima napisał(a):Kar0l napisał(a):Nowy minifilm.ale mi to minifilm. to jest "wycinka" z odc.40 -.- to minifilm prepare for battle cz...
  • Ulubiony Odcinek

    16 wiadomości
    • moj 26 i 27 Ilove ju sir fangar XD
    • Te odcinki uwielbiam i/lub się poryczałam: 1 - ,,śmierć" Crominusa i Crunket, 2 - widok załamanego Lavala na schodach pałacu,  4 - czo...

Więcej od Wikii

Losowa wiki