Wikia

LEGO Legends of Chima Wiki

Legendy Chima

860stron na
tej wiki
Dyskusja0
LEGO Chima Część 1.JPG

Okładka pierwszej części wydania DVD

Legendy Chima są duńsko-tajsko-indyjskim serialem animowanym wyprodukowanym przez M2Film i Prime Focus. Opowiada o zwierzęcych bohaterach.

Światowa premiera serialu miała miejsce 16 stycznia 2013 roku na amerykańskim Cartoon Network. W polskiej telewizji premiera serialu odbyła się 11 maja 2013 roku na kanale Nickelodeon Polska. Od 21 lipca do 18 sierpnia 2014 roku serial był nadawany na antenie TV4 oraz TV6.

Odcinki

Sezon 1

Sezon 2

Dubbing

Wersja polska

  • Wersja polska: SDI Media Polska
  • Reżyseria: Agnieszka Zwolińska-Składanowska
  • Dialogi: Jarosław Westermark
  • Koordynacja Produkcji: Ewa Krawczyk

Wystąpili:

  • Joanna Domańska - Crunket
  • Aleksandra Domańska - Crooler
  • Grzegorz Drojewski - Laval (odc.1-9, 15-41)
  • Jakub Mróz - Laval (odc.10-14)
  • Leszek Filipowicz - Crominus
  • Roman Holc - Crug
  • Aleksandra Kowalicka - Eris (odc.1-9, 15-41)
  • Zuzanna Galia - Eris (odc.10-14)
  • Wojciech Pałęcki - Lagravis
  • Krzysztof Plewako-Szczerbiński - Cragger
  • Michał Sitarski - Longtooth
  • Tomasz Steciuk - Skinnet/Plovar/Crawley/Ripnik (odc.6)
  • Karol Wróblewski - Worriz
  • Łukasz Talik - Razar
  • Jadwiga Gryn - G'Loona/Flinx/gwary
  • Janusz Wituch - Lavertus
  • Przymysław Nikiel - Lord Fangar
  • Bożena Furczyk - Maula
  • Anna Wodzyńska - Li'Ella
  • Jarosław Boberek - Stealthor
  • Krzysztof Cybiński - Bladvic/Equila
  • Amanda Pasierbowicz - Bóbr
  • Robert Kuras
  • Bartosz Martyna - Fluminox
  • Marcin Majkut
  • Krzysztof Kała
  • Julia Trembecka
  • Stefan Pawłowski
  • Krzysztof Szczepaniak
  • Maciej Więckowski
  • Kinga Suchan
  • Maja Luxenberg
  • Kamil Pruban

I inni

Wydanie DVD

W Polsce wydawaniem serialu na DVD zajmuje się Galapagos Films.

Cześć 1 (Odcinki 1-4)

Część 1 zawiera odcinki Legenda Krainy Chima, Wielka Opowieść, Serce wojownika i Wycieczka oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

To jest opis pochodzący z Galapagos.com.pl. Nie należy go modyfikować.

W magicznej krainie Chima, świecie dzikiej natury i piękna, zamieszkują zwierzęce plemiona. Wodospad CHI, spadajacy z majestatycznej góry, zapewnia krainie życie i równowagę. Moc CHI przechowywana jest w Światynii Lwów a Szlachetne Lwy dzielą się nią z innymi plemionami. Coś jednak się zmieniło. Chagger, książę Krokodyli, buntuje się przeciwko Lwom. Łączy swoje siły z Wilkami i Krokodylami. Ich plan to pokonanie Lwów i przejęcie CHI. Ale Lwy wraz z plemieniem Orłów dzielnie się bronią ... Nowy serial animowany Lego ilustrujacy całkiem nową bestsellerową serię klocków Lego Chima.

Cześć 2 (Odcinki 5-8)

Część 2 zawiera odcinki Targ, Atak na Orle Gniazdo, Księżyc stulecia i Wyścig wszech czasów, minifilmy Wilcza randka, Nauka spadania, Skała plemion i Ojciec i syn oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Druga część bestsellerowej serii LEGO Chima - kolejne 4 odcinki (5-8), w których dowiecie się co zdarzyło się podczas targu na wyścigach speedorów, kto zaatakował Orle Gniazdo, jak zachowały się Wilki w Noc Stuletniego Księżyca i kim był Tajemniczy Jeździec, który pojawił się na Wyścigu Wszech Czasów. Wejdź do magicznej krainy LEGO Chima.

Cześć 3 (Odcinki 9-12)

Część 3 zawiera odcinki Goryle w akcji, Taniec Lisów, Złodzieje Chi i Wyprawa po Chi, minifilmy Razar, król zysku, Plovar niszczyciel, Ewolucja Krokodyli i Egzamin na prawo lotu oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

To już trzecia część (odcinki 9-12) nowego serialu animowanego LEGO CHIMA.W magicznej krainie Chima, świecie dzikiej natury i piękna, zamieszkują zwierzęce plemiona. Wodospad CHI, spadajacy z majestatycznej góry, zapewnia krainie życie i równowagę. Moc CHI przechowywana jest w Światynii Lwów a Szlachetne Lwy dzielą się nią z innymi plemionami. Coś jednak się zmieniło. Chagger, książę Krokodyli, buntuje się przeciwko Lwom. Łączy swoje siły z Wilkami i Krokodylami. Ich plan to pokonanie Lwów i przejęcie CHI. Ale Lwy wraz z plemieniem Orłów dzielnie się bronią.

Cześć 4 (Odcinki 13-16)

Część 4 zawiera odcinki Krokodyle łzy, Prawdziwy kłopot z fałszywym Chi, Kruki kontra Orły i Spotkanie we mgle, minifilmy Lennox odważny, Luzik i spoko ziomuś, Instynkt, Hiper-nacja i Naprawiacze oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Wydanie Specjalne

Do Wydania Specjalnego był dołączony zestaw 30254 Razcal's Double-Crosser.

To jest opis pochodzący z empik.com. Nie należy go modyfikować.

Czwarta część (odcinki 13-16) nowego serialu animowanego LEGENDY CHIMA producentów popularnej serii LEGO Chima. Wydanie specjalne - obok płyty DVD wyjątkowy prezent - zestaw LEGO Chima 30254 (pojazd czterokołowy i figurka Razcala).

Cześć 5 (Odcinki 17-20)

Część 5 zawiera odcinki Laval na wygnaniu, Chmura mroku, Upadek Chimy i Za Chimę! oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Cześć 6 (Odcinki 21-24)

Część 6 zawiera odcinki Wyprawa do Krain Zewnętrznych, W sieci Pająka, Złodziej legend i Orzeł i Niedźwiedź oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Kontynuacja przygód plemion LEGO Chima - najnowsze odcinki serialu 21-24! W części 6-tej nowe plemiona niebezpiecznych zwierząt zablokowały dostęp do wodospadów na Górze Cavora, zawładnęły CHI i uwięziły Legendarne Bestie. Plemiona zwierząt z krainy Chima nie mają wyboru — muszą się zjednoczyć i wspólnie ruszyć poza granice do niebezpiecznych Krain Zewnętrznych. Przygotuj się na udział w misji ratunkowej na naprawdę wielką skalę!

Cześć 7 (Odcinki 25-28)

Część 7 zawiera odcinki Kieł i poświęcenie, Żądło, Sny o ogniu i Klan lodu atakuje.

Misja, której celem jest uratowanie Legendarnych Bestii z niewoli Pełzaczy zamieszkujących niegościnne Krainy Zewnętrzne, zbliża się do epickiego końca. Tymczasem w krainie CHIMA rodzą się nowe tajemnice, zmienia się układ sił i stosunki między plemionami. Wkrótce też ujawni się najsłynniejsza ze wszystkich legend...

Galeria

Zobacz też

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Legendy Chima

  • Legendy Chima

    2 wiadomości
    • UWAGA, SPOILERY! Ten wątek zawiera spoilery pochodzące z serialu Legendy Chima. Ten wątek dotyczy WYŁĄCZNIE serialu. Dyskusje na te...
    • Nareszcie nowy wątek. ]
  • [ZAMKNIĘTY] Legendy Chima

    930 wiadomości
    • MasterOfChima napisał(a):Kar0l napisał(a):Nowy minifilm.ale mi to minifilm. to jest "wycinka" z odc.40 -.- to minifilm prepare for battle cz...
    • Czy na jakimkolwiek kanale lecą jeszcze Legendy Chima?

Więcej od Wikii

Losowa wiki