Wikia

LEGO Legends of Chima Wiki

Legendy Chima

Dyskusja0
430stron na
tej wiki

Ta strona to zalążek artykułu. Jeśli możesz, rozbuduj go.

Stub-icon.png

Strona "Legendy Chima" jest w trakcie zasadniczej poprawy przez użytkownika Kar0l
Dlatego zaleca się, aby nie zmieniać tej strony do usunięcia niniejszego ogłoszenia. Wielokrotne pominięcie tego ostrzeżenia może skutkować wszczęciem postępowania dyscyplinarnego. Dziękuję.

LEGO Legends of Chima Odcinki 1-4
Pierwsza część polskiego wydania DVD
Kar0lDodany przez Kar0l

Legendy Chima są duńsko-tajsko-indyjskim serialem animowanym wyprodukowanym przez M2Film i Prime Focus.

OdcinkiEdytuj

Sezon 1Edytuj

MinifilmyEdytuj

Wydanie DVDEdytuj

W Polsce wydawaniem serialu na DVD zajmuje się Galapagos Films.

Cześć 1 (Odcinki 1-4)Edytuj

Część 1 zawiera odcinki Legenda Krainy Chima, Wielka Opowieść, Serce Wojownika i Wycieczka oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

To jest opis pochodzący z Galapagos.com.pl. Nie należy go modyfikować.

W magicznej krainie Chima, świecie dzikiej natury i piękna, zamieszkują zwierzęce plemiona. Wodospad CHI, spadajacy z majestatycznej góry, zapewnia krainie życie i równowagę. Moc CHI przechowywana jest w Światynii Lwów a Szlachetne Lwy dzielą się nią z innymi plemionami. Coś jednak się zmieniło. Chagger, książę Krokodyli, buntuje się przeciwko Lwom. Łączy swoje siły z Wilkami i Krokodylami. Ich plan to pokonanie Lwów i przejęcie CHI. Ale Lwy wraz z plemieniem Orłów dzielnie się bronią ... Nowy serial animowany Lego ilustrujacy całkiem nową bestsellerową serię klocków Lego Chima.

Cześć 2 (Odcinki 5-8)Edytuj

Część 2 zawiera odcinki Targ, Atak na Orle Gniazdo, Księżyc Stulecia i Wyścig Wszech Czasów, minifilmy Wilcza Randka, Nauka Spadania, Skała Plemion i Ojciec i Syn oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Druga część bestsellerowej serii LEGO Chima - kolejne 4 odcinki (5-8), w których dowiecie się co zdarzyło się podczas targu na wyścigach speedorów, kto zaatakował Orle Gniazdo, jak zachowały się Wilki w Noc Stuletniego Księżyca i kim był Tajemniczy Jeździec, który pojawił się na Wyścigu Wszech Czasów. Wejdź do magicznej krainy LEGO Chima.

Cześć 3 (Odcinki 9-12)Edytuj

Część 3 zawiera odcinki Goryle w Akcji, Taniec Lisów, Złodzieje Chi i Wyprawa po Chi, minifilmy Razar, Król Zysku, Plovar Niszczyciel, Ewolucja Krokodyli i Egzamin na Prawo Lotu oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

To już trzecia część (odcinki 9-12) nowego serialu animowanego LEGO CHIMA.W magicznej krainie Chima, świecie dzikiej natury i piękna, zamieszkują zwierzęce plemiona. Wodospad CHI, spadajacy z majestatycznej góry, zapewnia krainie życie i równowagę. Moc CHI przechowywana jest w Światynii Lwów a Szlachetne Lwy dzielą się nią z innymi plemionami. Coś jednak się zmieniło. Chagger, książę Krokodyli, buntuje się przeciwko Lwom. Łączy swoje siły z Wilkami i Krokodylami. Ich plan to pokonanie Lwów i przejęcie CHI. Ale Lwy wraz z plemieniem Orłów dzielnie się bronią.

Cześć 4 (Odcinki 13-16)Edytuj

Część 4 zawiera odcinki Krokodyle Łzy, Prawdziwy Kłopot z Fałszywym Chi, Kruki Kontra Orły i Spotkanie we Mgle, minifilmy Lennox Odważny, Luzik i Spoko Ziomuś, Instynkt, Hiper-Nacja i Naprawiacze oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Wydanie SpecjalneEdytuj

Do Wydania Specjalnego był dołączony zestaw 30254 Razcal's Double-Crosser.

To jest opis pochodzący z empik.com. Nie należy go modyfikować.

Czwarta część (odcinki 13-16) nowego serialu animowanego LEGENDY CHIMA producentów popularnej serii LEGO Chima. Wydanie specjalne - obok płyty DVD wyjątkowy prezent - zestaw LEGO Chima 30254 (pojazd czterokołowy i figurka Razcala).

Cześć 5 (Odcinki 17-20)Edytuj

Część 5 zawiera odcinki Laval na Wygnaniu, Chmura Mroku, Upadek Chimy i Za Chimę! oraz materiały dodatkowe (teledysk i reklamy).

Linki ZewnętrzneEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Legendy Chima

  • Legendy Chima

    209 wiadomości
    • wiadomo cos na temat polskich dialogow ?
    • Ulicek13 napisał(a): wiadomo cos na temat polskich dialogow ? Nie, DVD wyjdzie dopiero 23 maja. Wtedy wszystkiego się dowiemy na te...
  • Odcinki

    2 wiadomości
    • Musimy bardziej przyłożyć się do edytowania odcinków.Ja edytowałam dziś Targ.Ok?;)
    • 87.205.231.59 napisał(a):Musimy bardziej przyłożyć się do edytowania odcinków.Ja edytowałam dziś Targ.Ok?;) To nie jest take łatwe, ...

Więcej od Wikii

Losowa wiki