FANDOM

Laval i Cztery Legendarne Miecze jest komiksem pochodzącym z wydania specjalnego magazynu LEGO Legends of Chima. Składa się z czterech częsci.

Streszczenie

Przepowiednia

Podczas zabawy w Zewnętrznych Krainach, Laval oraz Cragger napotykają na swojej drodze dziwną jaskinię. W jej wnętrzu odkrywają dziwny malunek, przedstawiający gigantycznego Skorpiona i walczących z nim lwich wojowników uzbrojonych w Dzielniki - Cztery Legendarne Miecze. Obaj przyjaciele biorą to za przepowiednię. Po powrocie do obozu spotykają Lennoksa, który również usłyszał o przepowiedni. Okazuje się, że młody wojownik znalazł już trzy bronie, ale Lavertus nie chce mu oddać czwartego. Niestety, pod bazę podjeżdżają pojazdy Skorpionów i atakują lwiego pustelnika. Lennox ratuje mu życie, a w podzięce Lavertus daje mu ostatni miecz.

Nosorożec duchem

W czasie wydarzeń z poprzedniego rozdziału, Eris i jej sympatia, Rogon wyruszają na poszukiwania Nosorożca, który z niewiadomych przyczyn zniknął z obozu. Eris ma nadzieję, że spedzi ten czas tylko z ukochanym, ale Rinona również dołącza do brata. Orlica uważa, że może Rogon nie jest nią zainteresowany. W czasie podróży przyjaciół napada armia Skorpionów. Scorm każe młodemu Skorpionowi związać więźniów. Okazuje się, że nie jest on zły i zamierza pomóc bohaterom. Plemię Nosorożców oraz ich Bestia są przetrzymywane w Jaskini Skorpionów i zmuszane do rzeźbienia ogromnego posągu. Rinona i Eris, wydostane z lochu, muszą zaufać młodzikowi. Uciekają, kradną Miotacz Skał i jadą ostrzec resztę. Podczas jazdy, Eris dowiaduje się, że Rogon naprawdę ją podziwia.

Bohater przez jeden dzień

Laval, Cragger i Lavertus są oburzeni tym, że dziewczyny przyprowadziły do kryjówki prawdziwego Skorpiona. Ten jednak, by udowodnić, że jest po dobrej stronie, decyduje się wydać swoje plemię. Prowadzi wszystkich do jaskini, gdzie związane Nosorożce czekały na uwolnienie. Na tym czynie nakrywa go jednak sam król Scorm. Młody Skorpion tłumaczy mu, że nie chce być zły. Król przyjmuje go z porotem do plemienia, obiecując inne zajęcie.

Starcie gigantów

Laval, Cragger i Eris odprowadzają Nosorożce do Chimy. Nagle atakuje ich gigantyczny Kamienny Skorpion, kierowany przez Scorma, trzymającego Dzielniki. Okazuje się, że Skorpiony porwały Lagravisa i zażądały w zamian za króla czterech Dzielników. Jednak, Laval nadal miał przy sobie jednen z nich. Nosorożce zaczęły rzeźbić Kamiennego Nosorożca który ożywa dzięki Złotemu Chi. Do bitwy przed Świątynią Lwa dołącza nowy zawodnik, odwracający uwagę Kamiennego Skorpiona. To wystarczy, by Eris, Laval, Cragger i Lennox wbili w niego miecze i pokonali na zawsze. Niedługo potem nadchodzi Legendarny Nosorożec, z Lagravisem na pleceach, który uciekł, dzięki pewnemu młodemu Skorpionowi...

Postacie

  • Laval
  • Cragger
  • Lavertus
  • Lennox
  • Eris
  • Rogon
  • Rinona
  • Scorm
  • młody Skorpion
  • Lagravis
  • Kamienny Skorpion
  • Kamienny Nosorożec

Więcej z Fandomu

Losowa wiki