Wikia

LEGO Legends of Chima Wiki

Laval

Dyskusja0
595stron na
tej wiki
"Nigdy bym nie zdradził przyjaciela."
— Laval, Początek: Przewodnik po Chimie
Lion Symbol
Laval
Lion Symbol
Laval
Lew
Przynależność Plemię Lwów
Drużyna Lavala
Ranga/Zawód Książę
Broń Królewski Dzielnik
Królewska Tarcza
Cienisty Dzielnik
Speedor Defendor XII
Status Żywy
Lokalizacja Chima

Laval jest księciem Plemienia Lwów, synem Lagravisa i bratankiem Lavertusa.

BiografiaEdytuj

Laval Poster

Laval

W bardzo młodym wieku zaprzyjaźnił się z członkami innych plemion: Eris, Gorzanem, Rogonem, Skinnetem, Worrizem i Craggerem, który stał się jego najlepszym przyjacielem. W owych czasach obu zależało przygodach, zabawie i psikusach. Cragger kwestionował to, co Laval jako Lew uznawał za przyzwoite, a Laval umiał sprawić, że Cragger śmiał się z samego siebie - co nie było łatwe ze względu na jego przerośnięte ego. Obaj byli również fanami Doma de la Woosha.

Pewnego dnia, Cragger zaproponował Lavalowi zakradnięcie się do Świątyni Lwa i zobaczenie Świętego Jeziora Chi. Będąc w środku, Cragger wziął jedną kulę Chi. Mimo protestów Lavala, młody Krokodyl włóżył kulę do swojej uprzęży i wyzwolił jej moc. Cragger wybiegł ze świątyni, a Laval zaczął jechać za nim. Kiedy dotarł do Craggera, ten zaczął go atakować, dopóki nie został obezwładniony przez Lagravisa. Lwy zabrały Craggera do świątyni i wezwały jego rodziców.

Zdolności i CechyEdytuj

Chi Laval Art

Laval używa Chi

Laval to nieugięty książę z Plemienia Lwów, który musi ciągle wiele się nauczyć o roli przywódcy. Chce, aby inni uważali go za silnego i odpowiedzialnego dorosłego, ale w głębi serca jest ciągle dużym dzieckiem. Nie uważa on, aby obowiązki były ważniejsze od dobrej zabawy. Jak większość dzieci, ma niewyczerpaną ciekawość i nie może się oprzeć przed sprawdzaniem, na ile może nagiąć zasady. Może to być problemem, ponieważ dla Lwów przestrzeganie i egzekwowanie zasad jest niezwykle ważne.

Bitwy o Chi sprawiły, że trochę dorósł. Książę nadal kocha przygody i zabawę, ale teraz zdaje sobie już sprawę ze swoich obowiązków i odpowiedzialności, jaka na nim ciąży oraz ceni tradycje i prawa Chimy. Świadczy o tym choćby okazana gotowość, by zapomnieć o przeszłości i zjednoczyć się z Craggerem w walce ze wspólnym wrogiem.

BronieEdytuj

Główną bronią Lavala jest odziedziczony po przodkach Królewski Dzielnik. Przed wyprawą do Zewnętrznych Krain otrzymał od ojca Królewską Tarczę. Przed bitwą w Jaskini Skorpionów dostał od Lavertusa Cienisty Dzielnik. Jego bronią boczną jest Źgak.

Informacje o ZestawieEdytuj

Laval w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 70005 Królewski pojazd Lavala70010 Świątynia Chi70115 Turniej Speedor70123 Lew, 70132 Żądło Scorma, 70134 Baza Lavertusa, 70144 Ognisty pojazd Lavala oraz 70156 Walka ognia z lodem.

Laval w formie figurki akcji pojawił się w zestawach 70200 Chi Laval, 66498 Chi Hyper Laval oraz 70206 Chi Laval.

CytatyEdytuj

"Za plemiona i za Chimę! No, chodźcie... będzie fajnie!"
— Laval, Lwy kontra Krokodyle

CiekawostkiEdytuj

  • Jego przeznaczeniem, które zobaczył w Mgle Przeznaczenia, jest zostać prawdziwym przywódcą i wzorem dla pozostałych.

PojawieniaEdytuj

Laval Art

Laval

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Laval

  • laval i eris

    108 wiadomości
    • Eris kocha Rogona, Rogon kocha Eris. Rogon ratuje Eris przed pociskiem wilków zasłaniąc ją sw-  ojim ciałem. W odcinku Kruki kontra or...
    • Masterofchima ma racje ale ojciec li'eli tormak przeszkoda hello

Więcej od Wikii

Losowa wiki