Wikia

LEGO Legends of Chima Wiki

Laval

675stron na
tej wiki
Dyskusja0
"Nigdy bym nie zdradził przyjaciela."
— Laval, Początek: Przewodnik po Chimie
Lion Symbol
Laval
Lion Symbol
Laval
Lew
Przynależność Plemię Lwów
Drużyna Lavala
Ranga/Zawód Książę
Broń Królewski Dzielnik
Królewska Tarcza
Cienisty Dzielnik (dawniej)
Speedor Defendor XII
Status Żywy
Lokalizacja Góra Cavora

Laval jest księciem Plemienia Lwów, synem Lagravisa, bratankiem Lavertusa oraz najlepszym przyjacielem Craggera.

BiografiaEdytuj

Laval Poster

Laval

W bardzo młodym wieku zaprzyjaźnił się z członkami innych plemion: Eris, Gorzanem, Rogonem, Skinnetem, Worrizem i Craggerem, który stał się jego najlepszym przyjacielem. W owych czasach obu zależało przygodach, zabawie i psikusach. Cragger kwestionował to, co Laval jako Lew uznawał za przyzwoite, a Laval umiał sprawić, że Cragger śmiał się z samego siebie - co nie było łatwe ze względu na jego przerośnięte ego. Obaj byli również fanami Doma de la Woosha.

Pewnego dnia, Cragger zaproponował Lavalowi zakradnięcie się do Świątyni Lwa i zobaczenie Świętego Jeziora Chi. Będąc w środku, Cragger wziął jedną kulę Chi. Mimo protestów Lavala, młody Krokodyl włóżył kulę do swojej uprzęży i wyzwolił jej moc. Cragger wybiegł ze świątyni, a Laval zaczął jechać za nim. Kiedy dotarł do Craggera, ten zaczął go atakować, dopóki nie został obezwładniony przez Lagravisa. Lwy zabrały Craggera do świątyni i wezwały jego rodziców.

Zdolności i cechyEdytuj

Chi Laval Art

Laval używa Chi

Laval to nieugięty książę z Plemienia Lwów, który musi ciągle wiele się nauczyć o roli przywódcy. Chce, aby inni uważali go za silnego i odpowiedzialnego dorosłego, ale w głębi serca jest ciągle dużym dzieckiem. Nie uważa on, aby obowiązki były ważniejsze od dobrej zabawy. Jak większość dzieci, ma niewyczerpaną ciekawość i nie może się oprzeć przed sprawdzaniem, na ile może nagiąć zasady. Może to być problemem, ponieważ dla Lwów przestrzeganie i egzekwowanie zasad jest niezwykle ważne.

Bitwy o Chi sprawiły, że trochę dorósł. Książę nadal kocha przygody i zabawę, ale teraz zdaje sobie już sprawę ze swoich obowiązków i odpowiedzialności, jaka na nim ciąży oraz ceni tradycje i prawa Chimy. Świadczy o tym choćby okazana gotowość, by zapomnieć o przeszłości i zjednoczyć się z Craggerem w walce ze wspólnym wrogiem.

BronieEdytuj

Główną bronią Lavala jest odziedziczony po przodkach Królewski Dzielnik. Przed wyprawą do Zewnętrznych Krain otrzymał od ojca Królewską Tarczę. Przed bitwą w Jaskini Skorpionów dostał od Lavertusa Cienisty Dzielnik. Innymi broniami używanymi przez niego są: Skolder, Skroar i Źgak.

Informacje o zestawieEdytuj

Laval w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 70005 Królewski pojazd Lavala70010 Świątynia Chi70115 Turniej Speedor70123 Lew, 70132 Żądło Scorma, 70134 Baza Lavertusa, 70144 Ognisty pojazd Lavala oraz 70156 Walka ognia z lodem.

Laval w formie figurki akcji pojawił się w zestawach 70200 Chi Laval, 66498 Chi Hyper Laval oraz 70206 Chi Laval.

CytatyEdytuj

"Za plemiona i za Chimę! No, chodźcie... będzie fajnie!"
— Laval, Lwy kontra Krokodyle

CiekawostkiEdytuj

  • Jego przeznaczeniem, które zobaczył w Mgle Przeznaczenia, jest zostać prawdziwym przywódcą i wzorem dla pozostałych.
  • Jest zakochany w Li'Elli.

PojawieniaEdytuj

Laval Art

Laval

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Laval

  • laval i eris

    118 wiadomości
    • Kroltok770 napisał(a):Cóż nie wiem czy ten wątek już nam się przyda. Już raczej wiadomo, że Eris będzie z Rogonem, więc jestem...
    • Dziękuję za wypowiedzenie się. Sam chciałem od jakiegoś czasu zamknąć ten wątek. Tak na zakończenie tylko dodam, że informacja jak...

Więcej od Wikii

Losowa wiki