FANDOM

Lion Symbol.PNG
Lagravis
Lion Symbol.PNG
TV Lagravis.png
Lew
Przynależność Plemię Lwów
Rada Starszych
Ranga/Zawód Król
Broń Królewski Dzielnik Jedności
Speedor Defendor II
Status Żywy
Lokalizacja Świątynia Lwa

Lagravis jest królem Plemienia Lwów, młodszym bratem Lavertusa i ojcem Lavala.

Biografia

Lagravis urodził się w Świątyni Lwa jako młodszy brat Lavertusa. W pewnym momencie poślubił nieznaną Lwicę, a wkrótce urodził się jego syn - książę Laval. Kiedy Lavertus został przyłapany na kradzieży Chi, Lagravis pomagał ojcu podczas wygnania brata. Niedługo później Lagravis został królem Plemienia Lwów.

Gdy konflikty w Chimie eskalowały, Lagravis zdał sobie sprawę z potrzeby odnowienia wszystkich możliwych sojuszy. Zawarł z Orłami pakt o walce w obronie jedności Chimy. Uczcili to, jedząc zbyt obfity obiad.

Zdolności i cechy

Władca Plemienia Lwów słynie z mądrości i rozwagi. Jest największym ze „starszych mędrców” - posiada niezmierzoną mądrość i pamięta mnóstwo legend. Ten łagodny i kochający ojciec jest miły i opiekuńczy, ale zarazem uparty, nieprzejednany i nieugięty, jeśli chodzi o przestrzeganie zasad i tradycji. Lagravis jest doskonałym strategiem i politykiem, który stara się unikać ryzyka i walki, ale gdy jest do niej zmuszony, staje się niezwykle groźnym przeciwnikiem. Lagravis bardzo ceni energię i ambicję swojego syna, ale przypomina mu też o tym, że Lwy żyją na tej planecie kilka krótkich lat, a zasady i tradycje muszą trwać przez wieki.

Informacje o minifigurce

Lagravis w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 70010 Świątynia Chi, 70108 Królewska wieża i 70142 Ognisty pojazd Eris.

Pojawienia

Lagravis.jpg

Lagravis w formie minifigurki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki