FANDOM

LEGO Legends of Chima 7/2014
LEGO Legends of Chima 7-14
Magazyn
Wydawca Media Service Zawada
Ilość stron 36
Format 205x273mm

LEGO Legends of Chima 7/2014 jest dziewiątym numerem miesięcznika LEGO Legends of Chima. Jego premiera nastąpiła 4 lipca 2014 roku. Do magazynu dołączony jest zestaw LOC 391407 Ognisty spinner.

Zawartość

Magazyn rozpoczyna się opisem kilku postaci (Flinxa, Fluminoxa, Li'Elli, Tormaka, Sir Fangara, Vardy'ego i Mauli). Na sześciu następnych stronach znajduje się pierwsza część komiksu Przyjaciel czy wróg?. Następnie magazyn przechodzi do instrukcji dołączonego do magazynu ognistego spinnera i łamigłówki. Kolejne dwie strony zawierają dziesiątą część Chimopedii zawierającej informacje o Plemieniu Feniksów. Następne strony stanowią dwa plakaty: jeden z Fluminoxem i jeden z Craggerem. Następnie opisy Ognistego Myśliwca, Ognistego Lwa, Szybowca Lodowego i Szablozębnego Łazika. Następne sześć stron to druga część komiksu. Kolejną częścią magazynu jest informacja o konkursie i nowych zestawach oraz kolejny konkurs i galeria fanów. Na końcu magazynu znajduje się wykreślanka. Tylną okładkę magazynu stanowi zapowiedź kolejnego numeru.

Opis

To jest opis pochodzący z MSZ.com.pl. Nie należy go modyfikować.

Z nowym magazynem „LEGO. Legends of Chima” prezent: ognisty spinner

W magazynie między innymi:
WIELKI KONKURS – DO WYGRANIA ZESTAWY KLOCKÓW LEGO
Komiks – Przyjaciel czy wróg?
Chimopedia
Łamigłówki
Plakaty, quizy, ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki