FANDOM

LEGO Legends of Chima 5/2015
LEGO Legends of Chima 5-15
Magazyn
Wydawca Media Service Zawada
Ilość stron 36
Format 205x273mm

LEGO Legends of Chima 5/2015 jest dziewiętnastym numerem miesięcznika LEGO Legends of Chima. Jego premiera nastąpiła 22 lipca 2015 roku. Do magazynu dołączony jest zestaw LOC 391505 Iceklaw oraz dodatkowy losowy prezent z poprzednich numerów.

Zawartość

Magazyn rozpoczyna się streszczeniem komiksu z poprzedniego numeru. Na sześciu następnych stronach znajduje się pierwsza część komiksu W potrzasku. Następnie magazyn przechodzi do informacji o prezencie dołączonym do magazynu i łamigłówek. Kolejne dwie strony zawierają czternastą część Chimopedii zawierającej informacje o Plemieniu Lodowych Niedźwiedzi i Plemieniu Bobrów. Następne strony stanowią dwa plakaty: jeden z Lavalem i jeden z Gorzanem. Następnie magazyn przechodzi do informacji o zestawach. Następne sześć stron to druga część komiksu. Kolejną częścią magazynu jest informacja o konkursie i nowych zestawach oraz kolejny konkurs i galeria fanów. Na końcu magazynu znajduje się zagadka. Tylną okładkę magazynu stanowi zapowiedź kolejnego numeru.

Opis

To jest opis pochodzący z MSZ.com.pl. Nie należy go modyfikować.

Z nowym magazynem „LEGO. Legends of Chima” 2 oryginalne prezenty: Iceklaw z lodową lancą i inna figurka lub zestaw do wyboru!

Wybierz swoją stronę i walcz o Chimę! Przeczytaj komiks "W potrzasku" i dowiedz się przeciwko komu walczą bohaterowie!

W magazynie między innymi:
WIELKI KONKURS – DO WYGRANIA ZESTAWY KLOCKÓW LEGO,
Chimopedia, przewodnik po serialu, plakaty i wiele łamigłówek.

Baw się dobrze!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki