FANDOM

The Legends of Chima 4D X-perience at LEGOLAND Carlsbad12:08

The Legends of Chima 4D X-perience at LEGOLAND Carlsbad

LEGO Legends of Chima 4D Movie Experience jest dwunastominutowym filmem 4D wyświetlanym w kalifornijskim LEGOLANDZIE. Za jego scenariusz odpowiada scenarzysta serialu, John Derevlany. Premiera filmu odbyła się 8 marca 2013 roku.

Streszczenie

Plovar spokojnie przelatuje nad Chimą. Wkrótce jednak zderza się ze słupem, który okazuje się podtrzymywać jeden z namiotów na comiesięcznym targowisku. Będąc na placu zaprasza Skinneta, Furty'ego, Wonalda oraz G'Loonę na pokład swojego własnego samolotu. Podczas lotu, pasażerowie widzą wyścig Lavala i Craggera, przelatując obok Cavory zostają też wciągnięci przez Chimospady i lądują tuż przed Świętym Jeziorem Chi, gdzie są świadkami niezwykłej potyczki książąt. Uciekając przed walczącymi, do skrzydła pojazdu Plovara przyczepia się torba z Chi, ukradzionym przez Craggera. Chwilę potem bohaterowie napotykają Wilki, które zestrzelają ich. Na pokład swojej łodzi wciągają ich Krokodyle. Jednak grupa przyjaciół umyka im dzięki Gazownikom Zdradliwym i dociera prosto do Gór Kłów. Tam ich oczom ukazuje się kolejna potyczka, tym razem mająca miejsce w powietrzu. Bohaterowie znajdują się nad Wąwozem Przepaści Bez Dna, gdzie spadają powoli. Na miejsce przybywają też Krokodyle i Laval. Dzięki Chi rzuconemu przez G'Loonę pokonuje wroga i ratuje dzieciaki. Całą sytuację ratuje Plemię Lwów, docierające na pole bitwy chwilę potem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki