FANDOM

LEGO Legends of Chima 4/2015
LEGO Legends of Chima 4-15
Magazyn
Wydawca Media Service Zawada
Ilość stron 36
Format 205x273mm

LEGO Legends of Chima 4/2015 jest osiemnastym numerem miesięcznika LEGO Legends of Chima. Jego premiera nastąpiła 3 czerwca 2015 roku. Do magazynu dołączony jest zestaw LOC 391504 Ogień kontra Lód.

Zawartość

Magazyn rozpoczyna się streszczeniem komiksu z poprzedniego numeru. Na sześciu następnych stronach znajduje się pierwsza część komiksu Laval, as przestworzy. Następnie magazyn przechodzi do informacji o prezencie dołączonym do magazynu i łamigłówek. Kolejne dwie strony zawierają szóstą część przewodnika po serialu Legendy Chima zawierającego opisy odcinków Półksiężyc, W ogniu walki!, Na pełnym luzie, Efekt kuli śnieżnej, Kwestia królowania i Na śliskiej drodze. Następne strony stanowią dwa plakaty: jeden z Lavalem i Sir Fangarem i jeden z Icebite'em. Następnie magazyn przechodzi do informacji o zestawach. Następne sześć stron to druga część komiksu. Kolejną częścią magazynu jest informacja o konkursie i nowych zestawach oraz kolejny konkurs i galeria fanów. Na końcu magazynu znajdują się informacje o Tormaku. Tylną okładkę magazynu stanowi zapowiedź kolejnego numeru.

Opis

To jest opis pochodzący z MSZ.com.pl. Nie należy go modyfikować.

Z nowym magazynem „LEGO. Legends of Chima” superprezent: Lodowy lub Ognisty Oręż!

Wybierz swoją stronę i walcz o Chimę! Przeczytaj komiks "Laval. As przestworzy" i dowiedz się czego szukają bohaterowie!

W magazynie między innymi:
WIELKI KONKURS – DO WYGRANIA ZESTAWY KLOCKÓW LEGO,
Opowieść Tormaka, przewodnik po serialu, plakaty i wiele łamigłówek.

Baw się dobrze!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki