FANDOM

LEGO Legends of Chima 3/2015
LEGO Legends of Chima 3-15
Magazyn
Wydawca Media Service Zawada
Ilość stron 36
Format 205x273mm

LEGO Legends of Chima 3/2015 jest siedemnastym numerem miesięcznika LEGO Legends of Chima. Jego premiera nastąpiła 22 kwietnia 2015 roku. Do magazynu dołączony jest zestaw LOC 391503 Lundor.

Zawartość

Magazyn rozpoczyna się streszczeniem komiksu z poprzedniego numeru. Na sześciu następnych stronach znajduje się pierwsza część komiksu W poszukiwaniu Czarnej Pantery. Następnie magazyn przechodzi do informacji o prezencie dołączonym do magazynu i łamigłówek. Kolejne dwie strony zawierają piątą część przewodnika po serialu Legendy Chima zawierającego opisy odcinków Kieł i poświęcenie, Żądło, Sny o ogniu, Klan lodu atakuje, Zew Cavory i Próba ognia. Następne strony stanowią dwa plakaty: jeden z Lavalem, Fluminoxem i Sir Fangarem i jeden z Craggerem. Następnie magazyn przechodzi do gry planszowej. Następne sześć stron to druga część komiksu. Kolejną częścią magazynu jest informacja o konkursie i nowych zestawach oraz kolejny konkurs i galeria fanów. Na końcu magazynu znajduje się wywiad z Worrizem. Tylną okładkę magazynu stanowi zapowiedź kolejnego numeru.

Opis

To jest opis pochodzący z MSZ.com.pl. Nie należy go modyfikować.

Z nowym magazynem „LEGO. Legends of Chima” superprezent: Lundor z ognistą spluwą.

Lodowi Łowcy zamrozili prawie całą krainę!
Wojownicy pokojowych plemion muszą odnaleźć Złote Uprzęże, które uczynią ich silniejszymi... Przeczytaj komiks "W poszukiwaniu Czarnej Pantery" i dowiedz się czego jeszcze szukają bohaterowie!

W magazynie między innymi:
WIELKI KONKURS – DO WYGRANIA ZESTAWY KLOCKÓW LEGO
Wywiad z Worrizem, przewodnik po serialu – streszczenie aż 6 odcinków!
Łamigłówki, plakaty, quizy, ciekawostki

Baw się dobrze!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki