FANDOM

LEGO Legends of Chima 2/2015
LEGO Legends of Chima 2-15
Magazyn
Wydawca Media Service Zawada
Ilość stron 36
Format 205x273mm

LEGO Legends of Chima 2/2015 jest szesnastym numerem miesięcznika LEGO Legends of Chima. Jego premiera nastąpiła 27 lutego 2015 roku. Do magazynu dołączony jest zestaw LOC 391502 Lodowa kusza.

Zawartość

Magazyn rozpoczyna się streszczeniem komiksu z poprzedniego numeru. Na sześciu następnych stronach znajduje się pierwsza część komiksu Sprawdzian Eris. Następnie magazyn przechodzi do instrukcji dołączonej do magazynu lodowej kuszy i łamigłówek. Kolejne dwie strony zawierają czwartą część przewodnika po serialu Legendy Chima zawierającego opisy odcinków Upadek Chimy, Za Chimę!, Wyprawa do Krain Zewnętrznych, W sieci Pająka, Złodziej legend i Orzeł i Niedźwiedź. Następne strony stanowią dwa plakaty: jeden z Sir Fangarem i jeden z Fluminoxem. Następnie magazyn przechodzi do domina. Następne sześć stron to druga część komiksu. Kolejną częścią magazynu jest informacja o konkursie i nowych zestawach oraz kolejny konkurs i galeria fanów. Na końcu magazynu znajduje się wywiad z Craggerem. Tylną okładkę magazynu stanowi zapowiedź kolejnego numeru.

Opis

To jest opis pochodzący z MSZ.com.pl. Nie należy go modyfikować.

Z nowym magazynem „LEGO. Legends of Chima” prezent: lodowa kusza + amunicja.

W magazynie między innymi:
WIELKI KONKURS – DO WYGRANIA ZESTAWY KLOCKÓW LEGO
Komiks – Sprawdzian Eris
Wywiad z Craggerem
Łamigłówki
Plakaty, quizy, ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki