FANDOM

LEGO Legends of Chima 12/2014
LEGO Legends of Chima 12-14
Magazyn
Wydawca Media Service Zawada
Ilość stron 36
Format 205x273mm

LEGO Legends of Chima 12/2014 jest czternastym numerem miesięcznika LEGO Legends of Chima. Jego premiera nastąpiła 3 grudnia 2014 roku. Do magazynu dołączony jest zestaw LOC 391412 Worriz.

Zawartość

Magazyn rozpoczyna się streszczeniem komiksu z poprzedniego numeru. Na sześciu następnych stronach znajduje się pierwsza część komiksu Walka o Matczyny Kieł, w połowie której znajduje się zagadka. Następnie magazyn przechodzi do informacji o prezencie dołączonym do magazynu i testu. Kolejne dwie strony zawierają drugą część przewodnika po serialu Legendy Chima zawierającego opisy odcinków Księżyc stulecia, Wyścig wszech czasów, Goryle w akcji, Taniec Lisów, Złodzieje Chi i Wyprawa po Chi. Następne strony stanowią dwa plakaty: jeden z Voom Voomem i jeden z Lundorem. Następnie magazyn przechodzi do gry planszowej. Następne sześć stron to druga część komiksu. Kolejną częścią magazynu jest informacja o konkursie i nowych zestawach oraz kolejne konkursy i galeria fanów. Na końcu magazynu znajduje się zagadka. Tylną okładkę magazynu stanowi zapowiedź kolejnego numeru.

Opis

To jest opis pochodzący z MSZ.com.pl. Nie należy go modyfikować.

Z nowym magazynem „LEGO. Legends of Chima” prezent: Worriz + ognista giwera.

W magazynie między innymi:
WIELKI KONKURS – DO WYGRANIA ZESTAWY KLOCKÓW LEGO
Komiks – Walka o matczyny kieł
Legendy Chima
Łamigłówki
Plakaty, quizy, ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki