FANDOM

LEGO Legends of Chima 11/2014
LEGO Legends of Chima 11-14
Magazyn
Wydawca Media Service Zawada
Ilość stron 36
Format 205x273mm

LEGO Legends of Chima 11/2014 jest trzynastym numerem miesięcznika LEGO Legends of Chima. Jego premiera nastąpiła 3 listopada 2014 roku. Do magazynu dołączony jest zestaw LOC 391411 Lodowe działo.

Zawartość

Magazyn rozpoczyna się streszczeniem komiksu z poprzedniego numeru. Na sześciu następnych stronach znajduje się pierwsza część komiksu Potęga Ognistego Chi, w połowie której znajduje się zagadka. Następnie magazyn przechodzi do instrukcji dołączonego do magazynu lodowego działa i testu. Kolejne dwie strony zawierają pierwszą część przewodnika po serialu Legendy Chima zawierającego opisy odcinków Legenda Krainy Chima, Wielka Opowieść, Serce wojownika, Wycieczka, Targ i Atak na Orle Gniazdo. Następne strony stanowią dwa plakaty: jeden z Craggerem i jeden z Worrizem. Następnie magazyn przechodzi do zgromadzenia bohaterów z pytaniami i zadaniami. Następne sześć stron to druga część komiksu. Kolejną częścią magazynu jest ankieta, informacja o konkursie urodzinowym i nowych zestawach oraz kolejny konkurs i galeria fanów. Na końcu magazynu znajduje się zagadka. Tylną okładkę magazynu stanowi zapowiedź kolejnego numeru.

Opis

To jest opis pochodzący z MSZ.com.pl. Nie należy go modyfikować.

Z nowym magazynem „LEGO. Legends of Chima” prezent: Lodowe działo Sir Fangara.

W magazynie między innymi:
WIELKI KONKURS – DO WYGRANIA ZESTAWY KLOCKÓW LEGO
Komiks – Potęga ognistego Chi
Jak dobrze znasz Craggera?
Łamigłówki
Plakaty, quizy, ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki