FANDOM

Kulisy produkcji LEGO Legendy Chima! jest krótkim wywiadem poświęconym serialowi Legendy Chima. Ukazał się w internetowych informacjach klubowych Magazynu LEGO Club w grudniu 2013 roku.

Kulisy produkcji LEGO® Legendy Chima!

Być może udało Wam się zobaczyć pierwsze odcinki LEGO®: Legendy Chima, nowego fantastycznego serialu animowanego opowiadającego historię skłóconych zwierzęcych plemion i wszechmocnego CHI!

Klub LEGO spotkał się z autorami programu telewizyjnego, Tommym Andersonem z firmy LEGO i scenarzystą Johnem Derevlanym.

KLUB LEGO: Cześć Tommy, cześć John! Jak się macie?

TOMMY: Świetnie, choć jesteśmy trochę przepracowani. Po prostu za dużo niesamowitych rzeczy się teraz dzieje, choćby nowa wersja NINJAGO! Johnowi też nie pozwalam się nudzić...

JOHN: Co proszę? Byłem tak ZAJĘTY, że nie dosłyszałem

KLUB LEGO: Kiedy po raz pierwszy zaangażowaliście się w LEGO Chima?

TOMMY: Na początku! Pracuję w zespole tworzącym własne koncepcje do nowych zestawów LEGO. Wtedy zawsze szukamy pomysłu, który będzie na tyle wciągający, by móc dać początek programowi telewizyjnemu, komiksowi, grze video…

KLUB LEGO: Skąd wziął się pomysł na LEGO Chima?

TOMMY: Przygotowaliśmy około 20 różnych koncepcji obejmujących historie, szkice i modele, po czym pokazaliśmy je kilku dzieciakom, by dowiedzieć się, co o nich myślą. Następnie odrzuciliśmy pomysły, które nie wydały im się wystarczająco ciekawe, a pozostałe dopracowaliśmy tak, by stały się lepsze i fajniejsze. Powtarzamy ten proces dopóki nie zostanie nam tylko jedna, najlepsza koncepcja.

JOHN: Ja dołączyłem po zakończeniu tego etapu i byłem w szoku, bo wszystkie pomysły były naprawdę genialne! Zdecydowanym faworytem dzieciaków był temat pod tytułem „Królestwo zwierząt”. Ostatecznie powstała z tego Chima, a my ustaliliśmy, kto jest złym charakterem a kto dobrym.

KLUB LEGO: Czy macie swojego ulubionego bohatera? Do którego plemienia zwierząt chcielibyście należeć?

TOMMY: Eris… Uwielbiam ją! Fantastycznie wygląda i ma taką miłą osobowość. Mamy WIELKIE plany związane z Eris! Moje plemię? Lwy, bo tak jak one mam silne poczucie sprawiedliwości i uczciwości… ale być chciałbym też być bardziej dziki, jak wilki. John na pewno byłby gorylem!

JOHN: Tommy mówi tak tylko dlatego, że nigdy nie narzekam, gdy prosi mnie o zmiany w scenariuszu. Odpowiadam tylko: „Super!”

TOMMY: Gościu!

KLUB LEGO: A więc macie już minifigurki i zestawy. Jak zabieracie się za robienie serialu telewizyjnego?

JOHN: Chcieliśmy zrobić coś naprawdę IMPONUJĄCEGO. Nakreśliliśmy ten ogromny świat w prawie 100-stronicowym dokumencie, który nazywamy „biblią opowieści”. Inne programy mają biblie po 10 czy 15 stron, więc w tym przypadku złożoność tła w historii Legendy CHIMA jest naprawdę niespotykana.

TOMMY: Udaliśmy się z tą epicką biblią opowieści do studia animacji M2, w którym naprawdę rozumieją pojęcie „epicki”. Serial jest efektem ścisłej współpracy studia z projektantami, artystami, dyrektorami i muzykami LEGO.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki