FANDOM

Księżyc Stulecia
Hundred Year Moon
Zjawisko
Okoliczności Księżyc staje się fioletowy

Księżyc Stulecia jest zjawiskiem występującym, kiedy księżyc zmienia swoją barwę na fioletową. Pełnia Księżyca Stulecia wpływa głównie na Wilki, które tracą nad sobą kontrolę, a ich instynkty zostają wzmocnione. Księżyc wywiera wpływ również na Skunksy, których zapach staje się przyjemny i powoduje pojawianie się kwiatów oraz chwilowo oszałamia Wilki.

Historia

Księżyc Stulecia występuje raz na sto lat i trwa jedną noc.

Ostatni raz to zjawisko nastąpiło podczas konfliktu o Chi. Dwie noce przed pełnią Eglor i Eris powiadomili o niej Lagravisa i Lavala. Lwi książę i Orlica wyruszyli do obozu Wilków, chcąc jakoś zadziałać, by zapewnić bezpieczeństwo innym plemionom. Za radą Lavala następnego dnia wszystkie Wilki wyruszyły, by ostrzec resztę zwierząt przed tym, co wydarzy się podczas pełni. Crooler postanowiła to wykorzystać i porwała G'Loonę. Gorzan i Laval ruszyli na jej poszukiwania. W tym samym czasie Wilki zniszczyły Wioskę Bobrów i zaatakowały Kamieniołom Nosorożców, po czym ruszyły do lasu, w którym przebywali Laval i Gorzan. Do dwójki bohaterów dołączyła Eris, jednak Wilki rzuciły się na jej myśliwiec i musiała się katapultować. Wilki zniszczyły również pojazdy Lavala i Gorzana. Dzięki pojawieniu się Skinneta, wojownikom udało się uciec przed napastnikami. Zapach Skunksa jednak szybko przestał działać i Wilki znowu ruszyły w pogoń. Gorzanowi, Lavalowi i Skinnetowi udało się dostać do wioski Goryli w Matecznej Puszczy. Gorzan ponownie wyruszył na poszukiwania Gorylicy, jednak tym razem towarzyszyła mu reszta jego plemienia. Natomiast Laval został z Eris w wiosce na wypadek, gdyby G'Loona sama wróciła. W międzyczasie wspomniana Gorylica wykorzystała apetyt Wonalda, by się uwolnić i powrócić do swojej wioski. W starciu z Wilkami część gorylich mechów została uszkodzona, więc Goryle uciekły do wioski, a Wilki ruszyły za nimi. Wkrótce po dotarciu do wioski, słońce zaczęło wschodzić, a pełnia Księżyca Stulecia się skończyła.

Comic Hundred Year Moon

Księżyc Stulecia w komiksach

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki