FANDOM

Krokodyl
Crocodile Legend Beast
Legendarna Bestia
Status Żywy
Lokalizacja Góra Cavora

Krokodyl jest jedną z Legendarnych Bestii.

Biografia

Crocodile Legend Beast Art

Ranny Krokodyl

Kiedy w Chimie pojawiło się Chi, Krokodyl był jednym ze zwierząt, które je odrzuciły. Zamiast pić ze źródła, opuściły okolice Góry Cavora i udały się do Zewnętrznych Krain.

Gdy chimospady przestały spływać z Góry Cavora, Krokodyl próbował przejść do Chimy, jednak na granicy dwóch krain wpadł w pułapkę. Niedługo po tym został uratowany przez Lavala i ShadoWinda. Następnie razem z Lavalem i królową Crunket na grzbiecie Krokodyl pomaszerował przed Świątynię Lwa.

Crocodile Legend Beast in armor

Krokodyl w zbroi od Lavertusa

Drużyna Lavala zabrała Krokodyla na swoją wyprawę do Zewnętrznych Krain i razem z nimi znalazła schronienie w Bazie Lavertusa na czas podróży. Zasmakował też w ciastkach pieczonych przez właściciela twierdzy. Niedługo później, kiedy Laval, Cragger i Gorzan próbowali uciec z Niebieskim Mchem, Krokodyl pojawił się w Jaskini Skorpionów i pomógł im w tym. Po uratowaniu Kruka Krokodyl towarzyszył młodym wojownikom w podróży do Chimy, gdzie mieli obwieścić radosną nowinę Plemieniu Kruków. Jakiś czas po uratowaniu pozostałych Legendarnych Bestii (oprócz Lwa i Matki-Wilczycy), Krokodyl razem z resztą Bestii strzegł obozu rozbitego przez Drużynę Lavala na pustyni. Gdy Laval i Cragger podsłuchali Spinlyn w Kanionie Pająka, książę Krokodyli wezwał Krokodylą Bestię, dzięki której dopłynęli do Bagiennej Kryjówki. Legendarna Bestia zjawiła się również, kiedy zostali oni uwięzieni przez Pająki w Krokodylej Łodzi i uwolniła ich, po czym popłynęli na niej do Miasta Lwów.

Zdolności i cechy

Legendarny Krokodyl jest potężnym gadem potrafiącym pokonać o wiele większych od siebie przeciwników.

Informacje o zestawie

Krokodyl pojawił się w zestawie 70126 Krokodyl.

Pojawienia

Crocodile Legend Beast Power Game Card

Karta Krokodyla w LEGO Legends of Chima Online

Więcej z Fandomu

Losowa wiki