FANDOM

Kradzież w Cavorze jest komiksem pochodzącym z dwudziestego numeru magazynu LEGO Legends of Chima.

Streszczenie

Bagna Krokodyli zaatakowały Sępy. Cragger chwilowo przegania je snieżnymi kulkami. Razem z Eris oraz Lavalem leci do Świątyni Feniksa, mając zamiar spotkać się z Lundorem. Spotykają tam jednak Li'Ellę. Pokazuje im ona wstępne szkice nowych broni. Craggerowi rzuca się w oczy projekt Ognistej Katapulty, jednak Lwica zastrzega, że plan nie jest jeszcze sparwdzony. Krokodylowi tak spodobała się katapulta, że wykradł plany i pokazał je dopiero później, Lavalowi i Eris. Nakłonił ich też do budowy maszyny, zanim Sępy znów zaatakują. Katapulta wygląda genialnie, ale zacina się nie może wystrzelić pocisku! Na dodatek, Ogniste Chi ląduje pod Bagienną Kryjówką, która zaczyna płonąć. Sępy na domiar złego docierają na miejsce i zaczynają strzelać. Przyjaciół zatrzymują też Lamparty na czele Lundora, które chcą aresztować bohaterów za kradzież. Cragger wpada na pomysł i dołącza do katapulty jeden element, dzięki czemu natychmiast staje się sprawna. Ptaki zostają przepłoszone, a kryjówka ugaszona. Fluminox prosi Krokodyla, by spróbował wprowadzić modyfikacje w planach odkurzacza autorstwa Lundora.

Postacie

  • Laval
  • Cragger
  • Eris
  • Li'Ella
  • Lundor
  • Fluminox
  • Vardy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki