FANDOM

Ice Hunters Symbol
Icerlot
Ice Hunters Symbol
Icerlot
Lodowy Niedźwiedź
Przynależność Plemię Lodowych Niedźwiedzi
Ranga/Zawód Generał
Broń Frost Hamma
Status Żywy

Icerlot jest generałem Plemienia Lodowych Niedźwiedzi.

Biografia

Ponad dziesięć tysięcy lat temu uczeń Feniksów, Sir Fangar, zbuntował się przeciwko nim i zapragnął podbić Chimę wraz z Tygrysami Szablozębnymi, Mamutami, Sępami i Lodowymi Niedźwiedziami. Wkrótce ich ataki pozbawiły krainę wszelkich sił witalnych, a Feniksy użyły Wielkiej Iluminacji, by ją uzdrowić. Ze względu na niedoskonałość Iluminacji, Łowcy zostali uśpieni zatopieni w lodzie głęboko wewnątrz otchłani w Wąwozie Przepaści Bez Dna.

Kiedy Fangar pozostałych Łowców, pozostawił Lodowe Niedźwiedzie w lodzie wierząc, iż ich pomoc nie będzie konieczna. Jednakże, gdy podczas ostatniej bitwy plemiona Chimy zyskały przewagę nad Łowcami, Fangar kazał Sępom zbudzić Lodowe Niedźwiedzie. Te wkrótce pojawiły się na polu bitwy i przechyliły szalę zwycięstwa na stronę Łowców. Ich przebudzenie spowodowało jednak wściekłość Niedźwiedzi, które dołączyły do walki i pokonały Lodowe Niedźwiedzie. Gdy rozpoczęła się druga Wielka Iluminacja, Lodowe Niedźwiedzie zostały uzdrowione razem z pozostałymi Łowcami.

Zdolności i cechy

CGI Icerlot

Icerlot

Jego zimna krew i umiejętności strategiczne nie mają sobie równych w krainie Chima. Gdy Icebite rzuca się bez opamiętania w wir walki, generał Icerlot zawsze zachowuje spokój i trzeźwość umysłu. Jest niezwykle lojalny Icebite'owi i głęboko wierzy, że Lodowe Niedźwiedzie nigdy nie przegrają bitwy. Wszyscy wojownicy czują jego pewność, przez co pokonanie ich jest praktycznie niemożliwe. Nade wszystko generał Icerlot ceni efektywność w walce i nie marnuje czasu na wykrzykiwanie rozwlekłych rozkazów. Opracował więc system specjalnych skróconych kodów. Dzięki temu armia Lodowych Niedźwiedzi może reagować i przemieszczać się szybciej od jakichkolwiek innych sił, przez co zawsze jest wyjątkowo groźnym przeciwnikiem.

Bronie

Główną bronią Icerlota jest Frost Hamma.

Informacje o minifigurce

Icerlot w formie minifigurki pojawił się w zestawie 70230 Plemię lodowych niedźwiedzi.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki