FANDOM

Ice Hunters Symbol
Icepaw
Ice Hunters Symbol
Icepaw4
Lodowy Niedźwiedź
Przynależność Plemię Lodowych Niedźwiedzi
Ranga/Zawód Zwiadowca
Broń Scythecicle
Status Żywy

Icepaw jest zwiadowcą Plemienia Lodowych Niedźwiedzi.

Biografia

Ponad dziesięć tysięcy lat temu uczeń Feniksów, Sir Fangar, zbuntował się przeciwko nim i zapragnął podbić Chimę wraz z Tygrysami Szablozębnymi, Mamutami, Sępami i Lodowymi Niedźwiedziami. Wkrótce ich ataki pozbawiły krainę wszelkich sił witalnych, a Feniksy użyły Wielkiej Iluminacji, by ją uzdrowić. Ze względu na niedoskonałość Iluminacji, Łowcy zostali uśpieni zatopieni w lodzie głęboko wewnątrz otchłani w Wąwozie Przepaści Bez Dna.

Kiedy Fangar pozostałych Łowców, pozostawił Lodowe Niedźwiedzie w lodzie wierząc, iż ich pomoc nie będzie konieczna. Jednakże, gdy podczas ostatniej bitwy plemiona Chimy zyskały przewagę nad Łowcami, Fangar kazał Sępom zbudzić Lodowe Niedźwiedzie. Te wkrótce pojawiły się na polu bitwy i przechyliły szalę zwycięstwa na stronę Łowców. Ich przebudzenie spowodowało jednak wściekłość Niedźwiedzi, które dołączyły do walki i pokonały Lodowe Niedźwiedzie. Gdy rozpoczęła się druga Wielka Iluminacja, Lodowe Niedźwiedzie zostały uzdrowione razem z pozostałymi Łowcami.

Zdolności i cechy

Icepaw jest wyjątkowym Lodowym Niedźwiedziem. Wykorzystuje w boju nie siłę, lecz szybkość. Wpada w bitewny zamęt na motocyklu wystrzelonym z Niszczyciela i atakuje wrogów poprzez śmiganie wokół nich z zawrotną prędkością aż zakręci im się w głowie. Oczywiście mógłby po prostu zejść z motocykla i powalić przeciwnika pięścią, ale uważa to za mało eleganckie. Icepaw jest zawsze w pierwszym szeregu: pierwszy rusza w bój i pierwszy go opuszcza. Niezwykle trudno go schwytać. Nawet jeśli uda się go wciągnąć w zasadzkę, potrafi wyrwać się praktycznie z każdych opałów. Gdyby zresztą udało się go złapać, i tak by wiele nie powiedział. Właściwie to nigdy nie mówi ani słowa, choć podobno można określić jego nastrój, zaglądając mu w oczy. Mało kto ma jednak dość odwagi, żeby się na to zdobyć.

Bronie

Główną bronią Icepawa jest Scythecicle.

Informacje o minifigurce

Icepaw w formie minifigurki pojawił się w zestawie 70223 Niszczyciel Icebite'a i 70227 Ucieczka króla Crominusa.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki