FANDOM

Ice Hunters Symbol
Iceklaw
Ice Hunters Symbol
Iceklaw
Lodowy Niedźwiedź
Przynależność Plemię Lodowych Niedźwiedzi
Ranga/Zawód Kronikarz
Status Żywy

Iceklaw jest kronikarzem Plemienia Lodowych Niedźwiedzi.

Biografia

Ponad dziesięć tysięcy lat temu uczeń Feniksów, Sir Fangar, zbuntował się przeciwko nim i zapragnął podbić Chimę wraz z Tygrysami Szablozębnymi, Mamutami, Sępami i Lodowymi Niedźwiedziami. Wkrótce ich ataki pozbawiły krainę wszelkich sił witalnych, a Feniksy użyły Wielkiej Iluminacji, by ją uzdrowić. Ze względu na niedoskonałość Iluminacji, Łowcy zostali uśpieni zatopieni w lodzie głęboko wewnątrz otchłani w Wąwozie Przepaści Bez Dna.

Kiedy Fangar pozostałych Łowców, pozostawił Lodowe Niedźwiedzie w lodzie wierząc, iż ich pomoc nie będzie konieczna. Jednakże, gdy podczas ostatniej bitwy plemiona Chimy zyskały przewagę nad Łowcami, Fangar kazał Sępom zbudzić Lodowe Niedźwiedzie. Te wkrótce pojawiły się na polu bitwy i przechyliły szalę zwycięstwa na stronę Łowców. Ich przebudzenie spowodowało jednak wściekłość Niedźwiedzi, które dołączyły do walki i pokonały Lodowe Niedźwiedzie. Gdy rozpoczęła się druga Wielka Iluminacja, Lodowe Niedźwiedzie zostały uzdrowione razem z pozostałymi Łowcami.

Zdolności i cechy

Iceklaw jest najbardziej inteligentnym z Lodowych Niedźwiedzi i oficjalnym kronikarzem plemienia. Potrafi zamienić opowieść o zwycięstwie w legendę o triumfie. Przy okazji opisuje przeciwników wraz ze stylami walki, taktyką i słabościami. Doskonale zna wszystkie sztuczki i potrafi z daleka rozpoznać każdą zasadzkę i dywersję. W bitwie jest doradcą generała Icerlota, któremu pomaga w odgadywaniu planów wroga i ustalaniu zwycięskiej strategii. Zmuszony do walki nie ugnie się, lecz dowiedzie każdemu przeciwnikowi, że pióro naprawdę jest potężniejsze od miecza.

Informacje o minifigurce

Iceklaw w formie minifigurki pojawił się w zestawach: 30256 Ice Bear Mech i 70225 Machina Bladvica oraz w książce LEGO Legends of Chima: Bitwa o Chimę.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki