FANDOM

Ice Hunters Symbol
Icebite
Ice Hunters Symbol
Icebite2
Lodowy Niedźwiedź
Przynależność Plemię Lodowych Niedźwiedzi
Ranga/Zawód Lider
Broń Supa Snowka
Status Żywy

Icebite jest liderem Plemienia Lodowych Niedźwiedzi.

Biografia

Ponad dziesięć tysięcy lat temu uczeń Feniksów, Sir Fangar, zbuntował się przeciwko nim i zapragnął podbić Chimę wraz z Tygrysami Szablozębnymi, Mamutami, Sępami i Lodowymi Niedźwiedziami. Wkrótce ich ataki pozbawiły krainę wszelkich sił witalnych, a Feniksy użyły Wielkiej Iluminacji, by ją uzdrowić. Ze względu na niedoskonałość Iluminacji, Łowcy zostali uśpieni zatopieni w lodzie głęboko wewnątrz otchłani w Wąwozie Przepaści Bez Dna.

Kiedy Fangar pozostałych Łowców, pozostawił Lodowe Niedźwiedzie w lodzie wierząc, iż ich pomoc nie będzie konieczna. Jednakże, gdy podczas ostatniej bitwy plemiona Chimy zyskały przewagę nad Łowcami, Fangar kazał Sępom zbudzić Lodowe Niedźwiedzie. Te wkrótce pojawiły się na polu bitwy i przechyliły szalę zwycięstwa na stronę Łowców. Ich przebudzenie spowodowało jednak wściekłość Niedźwiedzi, które dołączyły do walki i pokonały Lodowe Niedźwiedzie. Gdy rozpoczęła się druga Wielka Iluminacja, Lodowe Niedźwiedzie zostały uzdrowione razem z pozostałymi Łowcami.

Zdolności i cechy

Budzący strach Icebite jest niezwykle silny, a przy tym zaprawiony w boju. Nie jest specjalnie dobrym taktykiem, ale wszelkie braki nadrabia bezwzględnością. Kogo powali, ten już nie wstanie. Pomimo wyjątkowej biegłości w walce wręcz Icebite woli jednak wojować ze swojego mecha, Niszczyciela. Nie z obawy o własną skórę, lecz z troski o przeciwników. Icebite uwielbia walczyć i nie chciałby za szybko skończyć bitwy. Ponieważ jednak na własnych nogach walczy nieporównanie lepiej niż w mechu, stara się w nim pozostawać. Zawsze ignoruje rozkazy odwrotu czy przegrupowania. Walczy do ostatniego Niedźwiedzia. A ostatni jest zawsze on.

Bronie

Główną bronią Icebite'a jest Supa Snowka.

Informacje o minifigurce

Icebite w formie minifigurki pojawił się w zestawie 70223 Niszczyciel Icebite'a.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki