FANDOM

Góry Kłów
Fangs
Lokalizacja
Region Chima
Punkty orientacyjne Wąwóz Przepaści Bez Dna

Góry Kłów są górami otaczającymi Wąwóz Przepaści Bez Dna.

Historia

Na początku istnienia plemion, wojownicy przechodzący w pobliżu Kłów składali pokłon owej tajemniczej bestii, którą przypominały skały.

Lagravis nauczył Lavala jeździć po tych górach i zabronił mu przychodzić tam samemu.

Kiedy Cragger uciekł ze Świątyni Lwa, Lavalowi udało się go zatrzymać w tych górach. Po chwili pojawiły się tam wojska Lwów i Krokodyli w odpowiedzi na wystrzeloną chwilę wcześniej Kroko-Flarę. Rozpoczęła się bitwa, która zakończyła się upadkiem pojazdu z Crominusem i Crunket na pokładzie do Przepaści Bez Dna.

Jakiś czas później Laval, uciekając przed Krokodylami, pojechał w te góry. Tam zrzucił Chi Krokodyli do otchłani. Po chwili Cragger strącił go do przepaści, ale został uratowany przez Eris. Po kilku manewrach jej pojazd został zestrzelony i para spadła po drugiej stronie otchłani.

Kilka miesięcy później w Góry Kłów przybyły Wilki i Crooler, która zgodnie z umową wrzuciła do wąwozu Przysięgę Watahy.

Krajobraz

To prawdziwy labirynt tysięcy gigantycznych, ostro zakończonych skał wyglądających jak zęby olbrzymiej bestii, która ma chrapkę połknąć Księżyc. Na stokach gór jest pełno niewidocznych rozpadlin i podziemnych grot.

Pojawienia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki